Sketsnack/Allmänt tjöt

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
tjena och god fortsättning.
lagom till våren nu så råkade jag trilla över en gopro3 och jag tänke höra mig för var man bör och inte bör placera den? vill ju inte upptäcka att den är borta efter första repan :crash
Läs början av min tråd 'Samlings tråd Go Pro filmer
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Satt och funderade på om de var några här som var sugan att höra lite MotoGP Dreamteam och en egen liga om vi blir tillräckligt många. för att göra de än mer intressant kan man ju ha en prispott internt mellan oss som gör våra egna dreamteam. Så de finns en morot för att sätta sig in i de hela ?!

Man reggar sig på denna sida: MotoGP Dreamteam
och väljer 4 förare och 4 hojar som ska ingå i ditt eget dreamteam. Inom en viss budget offcourse, sen så kan man trada hojar och förare mellan rundorna samt utser en Kapten för varje tävlingsdag som ger dubbla poäng i ligan osv. finns att läsa mer om på sidan.

Sen gör man en egen liga som alla ansluter sig tills å kan man se hur man ligger till och hur polarna lagt upp sin strategi för förare och hojar samt kaptener. Sen när säsongen är slut så komemr man ha en etta, två och trea som får dela på potten på nått bra sätt (ettan mest, tvåan mindre och trean minst.)

Something that sounds intresting ?!

Kör liknande för F1 just nu och gör de hela än roligare att kolla på då. :hihi
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Satt och funderade på om de var några här som var sugan att höra lite MotoGP Dreamteam och en egen liga om vi blir tillräckligt många. för att göra de än mer intressant kan man ju ha en prispott internt mellan oss som gör våra egna dreamteam. Så de finns en morot för att sätta sig in i de hela ?!

Man reggar sig på denna sida: MotoGP Dreamteam
och väljer 4 förare och 4 hojar som ska ingå i ditt eget dreamteam. Inom en viss budget offcourse, sen så kan man trada hojar och förare mellan rundorna samt utser en Kapten för varje tävlingsdag som ger dubbla poäng i ligan osv. finns att läsa mer om på sidan.

Sen gör man en egen liga som alla ansluter sig tills å kan man se hur man ligger till och hur polarna lagt upp sin strategi för förare och hojar samt kaptener. Sen när säsongen är slut så komemr man ha en etta, två och trea som får dela på potten på nått bra sätt (ettan mest, tvåan mindre och trean minst.)

Something that sounds intresting ?!

Kör liknande för F1 just nu och gör de hela än roligare att kolla på då. :hihi

Du har för mycket fritid Rav3n... :tungan
 

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Syns ju inte under kåpan, men ska bli kul att känna hur det blir då om man ska formulera sig rätt =)
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Tror Landin är nyfiken på prestandan, inte utseendet. Blir väl en kugg mindre fram där snart.

Jo förstod det, ville bara dryga mig lite med hans formulering. :hihi
Blir en kugg mindre fram med, ska bli intressant att känna efter sen.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ja och Bullen drar till MC-Kompaniet i Väring (utanför Skövde) i morgon och de finns plats över om de är nån som är sugen på att haka på ?

Öppethus MC-Kompaniet

Med en hel del fyndande, lyckade hitta mitt skinnställ där förra säsongen. Sen kommer KTM bussen vara där så är bara testa, samt övriga hojar dom har i lager. Sen bjuds de på käk i vanlig ordning.

Så är bara att hojta till om de är nån som känner sig sugen.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
NSR'en visade livstecken idag. Inte helt frisk men lever iaf :) Nytt batteri behövs för att funka och ett avgassystem för att gå bra. Väger bly och är fullt av strypningar. Nån som ser ett trimrör till NSR '99 nånstans för rimliga pengar, hojta!

Visst skulle den funka som SF? :) Gärna med crosstyre på risers

NSR-99.jpg
 
Last edited:
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top