Sketsnack/Allmänt tjöt

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Förvisso... Vet inte hur dom gör i den situationen ? Kanske funkar lite som hastighetskamera. Om man nu färdas i bil.
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Wohoo. Har med premiär åkt idag. Fast en jätte kort runda häromkring :) Blev de någon wheelie landin? :tummenupp
 

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Wohoo. Har med premiär åkt idag. Fast en jätte kort runda häromkring :) Blev de någon wheelie landin? :tummenupp

Härligt!!! =)

Hms, för någon vecka sedan när jag tog min premiärtur så sa jag till mig själv säkert 20 gånger, INGEN WHEELIE IDAG!!! Redan på första åket blev det en wheelie, sen har det blivit de två sista gångerna oxå. Kan ju inte hålla mig, det är underbart =))
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Vik in kuken mellan bena och tryck in den i :arsele så fryser du inte om den i vart fall. :hihi

Gällande underställ så anv ja sällan de i alla fall så kan inte säga vad du ska anv. men Merino ull ställ håller dig varm om inte annat.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Hörru era hästjävlar, vad kör ni för underställ? :D

Jag vill inte frysa kuken av mig idag ;p
Du kan använda vilka jäkla långkalsonger som helst och en långärmad tischa. Vill du ha min åsikt om bra skit säger jag Under Armour cold gear när det är kallt, och Heat gear when it's hot.
Stadium och Intersport säljer lite av deras sortiment, men det är nog fel säsong för att hitta Cold gear :(
Jag gillar att ha en jacka utanpå stället och Craft Gunde-kalsonger (vindtäta) när det är kallt
Har inte Lerutis en mangina?
Come on pussy-fart!
Hank Moody for president! :D
 
Last edited:

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Vad kör ni för underställ gubbar? Vill ha ett som är bra på värme helt enkelt, under skinnet.

Gla påsk på er alla:) jag kör med new body min dotter säljer för sin konståkningsklubb. Kör me alla underkläder från dom med funkar skit bra o e bra kvalite. Alla paket kostar 150:- finns även nån hemsida men vet inte om det går o beställa där ifrån.
 

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
gla påsk alla!

Ja kör med ullareds underställ, funkar kanon både till jobbet och mc åkning. Sen var man ju smart att köpa allväderställ oxå, med tanke på att det regnar varannan dag i sverige, då blir det lite varmare ;)
 

Mikey123

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2010
Ort
Jönköping
Hoj
Gsxr -95 SÅLD CBR600FS -01 SÅLD CBR1000rr -04
tjena och god fortsättning.
lagom till våren nu så råkade jag trilla över en gopro3 och jag tänke höra mig för var man bör och inte bör placera den? vill ju inte upptäcka att den är borta efter första repan :crash
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Till helgen som kommer blir de meka med hojen så alla ni som känner för får gärna komma förbi Eksjö
Kaffet är på :)
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top