Sketsnack/Allmänt tjöt

Förvisso... Vet inte hur dom gör i den situationen ? Kanske funkar lite som hastighetskamera. Om man nu färdas i bil.

Wohoo. Har med premiär åkt idag. Fast en jätte kort runda häromkring :) Blev de någon wheelie landin? :tummenupp

Härligt!!! =)

Hms, för någon vecka sedan när jag tog min premiärtur så sa jag till mig själv säkert 20 gånger, INGEN WHEELIE IDAG!!! Redan på första åket blev det en wheelie, sen har det blivit de två sista gångerna oxå. Kan ju inte hålla mig, det är underbart =))

Vik in kuken mellan bena och tryck in den i :arsele så fryser du inte om den i vart fall. :hihi

Gällande underställ så anv ja sällan de i alla fall så kan inte säga vad du ska anv. men Merino ull ställ håller dig varm om inte annat.

Hörru era hästjävlar, vad kör ni för underställ? :D

Jag vill inte frysa kuken av mig idag ;p
Du kan använda vilka jäkla långkalsonger som helst och en långärmad tischa. Vill du ha min åsikt om bra skit säger jag Under Armour cold gear när det är kallt, och Heat gear when it's hot.
Stadium och Intersport säljer lite av deras sortiment, men det är nog fel säsong för att hitta Cold gear :(
Jag gillar att ha en jacka utanpå stället och Craft Gunde-kalsonger (vindtäta) när det är kallt
Har inte Lerutis en mangina?
Come on pussy-fart!
Hank Moody for president! :D

Last edited:
Vad kör ni för underställ gubbar? Vill ha ett som är bra på värme helt enkelt, under skinnet.

Gla påsk på er alla:) jag kör med new body min dotter säljer för sin konståkningsklubb. Kör me alla underkläder från dom med funkar skit bra o e bra kvalite. Alla paket kostar 150:- finns även nån hemsida men vet inte om det går o beställa där ifrån.

gla påsk alla!

Ja kör med ullareds underställ, funkar kanon både till jobbet och mc åkning. Sen var man ju smart att köpa allväderställ oxå, med tanke på att det regnar varannan dag i sverige, då blir det lite varmare ;)

tjena och god fortsättning.
lagom till våren nu så råkade jag trilla över en gopro3 och jag tänke höra mig för var man bör och inte bör placera den? vill ju inte upptäcka att den är borta efter första repan :crash

Till helgen som kommer blir de meka med hojen så alla ni som känner för får gärna komma förbi Eksjö
Kaffet är på :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...