Sketsnack/Allmänt tjöt

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Vill bara säga att till helgen kanske de blir att köpa
En hoj som jag gillat sen den kom :)..
Kan bara säga att de e en yamaha :)
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
En XT660 Teneré? A Braaaap!

Inte mobba han.. det finns utrymme för lek.. om man vågar! :tungan

IMG_3335.jpg
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Lördagen är fullbokad men det finns platser kvar på söndagen.... "smc" kinnekulle 1sept
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Nu har jag smällt ihop Gixxern igen och det verkade tätt vid uppstart i garaget. Äntligen! Får se om jag hinner rädda lite av säsongen. Missade ju Torpet igår (regnade iof) men kanske kan köra 3e spetember :)

Kan vi få tillbaka lite värme nu? Jag har 134'an okörd också. Nån snabbing som vill med?
 

lerutis

Ny medlem
Gick med
23 May 2012
Ort
STOCKHOLM
Hoj
Tuono 2014
Vid bra väder idag ställer jag på att låta SP1an smaka lite på tranemo eller liknande väg, slutar 16:00
 

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Jönsköping
Hoj
Yamaha RD500
Så där ja då va hojjen såld och diverse bilar som stod å skräpade... Nytt fordon är införskaffat :D Det blev inget på 2-hjul denna gång då jag känner att jag är för kass på att åka hoj så det blev tillbaka till rötterna..

Vad fan har du skaffat nu undrar ni säkert... jo det blev en Kompressormatad raggarbil istället som kanske kommer bli nån raktfram dräpare... :rock Om inte annat så kan man börna å dricka öl i den :fyllisar
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Så där ja då va hojjen såld och diverse bilar som stod å skräpade... Nytt fordon är införskaffat :D Det blev inget på 2-hjul denna gång då jag känner att jag är för kass på att åka hoj så det blev tillbaka till rötterna..

Vad fan har du skaffat nu undrar ni säkert... jo det blev en Kompressormatad raggarbil istället som kanske kommer bli nån raktfram dräpare... :rock Om inte annat så kan man börna å dricka öl i den :fyllisar

Va lixom.. hur fan tänkte du nu? Har en av iconerna från en svunnen tid och SÄLJER DEN!!! Behåll, konservera och häng opp i vardagsrummet. Waijnees kan du se som ingemans land.. Beträd och o du vill bli likviderad..DireCkT ! (för att citera en känd smöråkare) :D
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
...Vad fan har du skaffat nu undrar ni säkert... jo det blev en Kompressormatad raggarbil istället som kanske kommer bli nån raktfram dräpare... :rock Om inte annat så kan man börna å dricka öl i den :fyllisar

Du är välkommen att komma och hämta mig på lördag kväll så ska vi åka några varv i stan. Är sugen på öl!:hej


Jag behöver sponsorer för ironbuttförsök. Gick åt kosing i Finland..

Edit: Då jag inte fått tag på sponsor så avböjer jag och åker och försöker hitta ett rådjur istället.
 
Last edited:

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Liten film från SweDen-cup i Ystad i lördags.
Kom på 4e plats i productionklassen, går bättre o bättre =)

 

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Jönsköping
Hoj
Yamaha RD500
Du är välkommen att komma och hämta mig på lördag kväll så ska vi åka några varv i stan. Är sugen på öl!:hej


Jag behöver sponsorer för ironbuttförsök. Gick åt kosing i Finland..

Edit: Då jag inte fått tag på sponsor så avböjer jag och åker och försöker hitta ett rådjur istället.

Va tyvärr i gbg på spa weekend med frun.. Och inväntar ett nytt drev till kompressorn till bilen så man får upp laddtrycket lite.. Men till helgen borde allt vara ihop :rolleyes:
 

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Jönsköping
Hoj
Yamaha RD500
Va lixom.. hur fan tänkte du nu? Har en av iconerna från en svunnen tid och SÄLJER DEN!!! Behåll, konservera och häng opp i vardagsrummet. Waijnees kan du se som ingemans land.. Beträd och o du vill bli likviderad..DireCkT ! (för att citera en känd smöråkare) :D

Tyvärr va det som så att iconen inte mådde så bra kom jag fram till.. saknades massor med effekt tydligen.. som ev berodde på en mulad cylinder.. Så för att slippa lägga ut massor av deg + att mina hoj meckar skills inte är dom bästa så bestämde jag att avyttra bågen.. gick fett plus på affären iaf ;). Så nu blir det meck med sånt jag kan.. kamaxel profiler, kompressions förhållanden, klämspalter m.m :3freak
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Om någon vet av en billig bil så hör av er. Gärna senare än -00, ac och den bör tåla hästskit.
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top