Ska vi ha nån fest i år då?

Jag föreslår att vi försöker ta oss igenom alla bacardi sorter som finns! Alla tar en flaska av bacardis sortiment med sig sen...ja tänk själva:D För sådana expriment bara måste det finnas eu pengar att söka?? Annars kör vi fulla segel med kaptenen Morgan;)

tar med en dunk banjo-bacardi! :D

Bra, då är platsen spikad, när kör vi?
Haha, här hade man mycket att säga till om. Helt plötsligt är det jag som har ansvaret över årets remsafest... spännande. :brynad

Men vill ni komma till Uppsala så varför inte. Själv kan jag väl nästan när som helst. Bestäm ni vilket datum som blir bra och hur ni vill ha det. Dock kommer det behövas lite extraassistans. Har lite bord och stolar men kommer inte att räcka gissar jag på. Nån som kan fixa några extra i så fall?

Haha, här hade man mycket att säga till om. Helt plötsligt är det jag som har ansvaret över årets remsafest... spännande. :brynad

Men vill ni komma till Uppsala så varför inte. Själv kan jag väl nästan när som helst. Bestäm ni vilket datum som blir bra och hur ni vill ha det. Dock kommer det behövas lite extraassistans. Har lite bord och stolar men kommer inte att räcka gissar jag på. Nån som kan fixa några extra i så fall?

Så här kan man göra..vi tar inn förslag på ett ställe vi kan vara på! Gräsyta, plan etc etc, var och en tar med stolar,(ryggsäcksmesar är perfa) matsäck, dryck, engångsgrillar, tält, vi kan göra upp vem som tar med ev brännbollsett, eller kanske ännu bättre, att vi har en turnering i Kubb...:fakta

Så här kan man göra..vi tar inn förslag på ett ställe vi kan vara på! Gräsyta, plan etc etc, var och en tar med stolar,(ryggsäcksmesar är perfa) matsäck, dryck, engångsgrillar, tält, vi kan göra upp vem som tar med ev brännbollsett, eller kanske ännu bättre, att vi har en turnering i Kubb...:fakta

Låter inte det sjukt organiserat? Tänk på att vi är MC-primater.

• Gilla
Reaktioner: SGM

Låter som en fiinfiin ide :fakta
Nu gäller det bara att hitta det perfekta stället :)

Låter toppen :)

Hmm... en bra gräsplan... :va ska fundera lite

UGNSPANNAKAKA TILL ALLA :D
Nu kör vi supermoppe :D

Har fått in förslag på ett sommarställe där vi kan vara, där finns det även tillgång till övernattning till de som önskar och möjlighet att slå upp tält, tror det är nära till vatten om någon vill bada, samt tror grillmöjlighetern finns, är i `Torshälla:)

UGNSPANNAKAKA TILL ALLA :D
Nu kör vi supermoppe :D
Ja, beror på vad folket vill. Gräsmatta har jag, kan fixa storgrill, har en gammal stereoanlägning (kanske ev "lite" värre anlägning), sovplats mm.

Kan göra ugnspannakaka bara för din skull. ;)

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    115.9 KB · Visningar: 38
  • 2.jpg
    2.jpg
    110 KB · Visningar: 39
jag röstar för torshälla, det lät asbra tycker jag!!så lägger vi väl upp det på samma sätt som förra året, tänder grill, alla tar med sig nått att äta och egen dricka....sen så om ngon har kubb så kan vi spela det för omväxlingskull efetersom vi spela brännboll förra året..starttiden för detta kl 1800 datum???

jag röstar för torshälla, det lät asbra tycker jag!!så lägger vi väl upp det på samma sätt som förra året, tänder grill, alla tar med sig nått att äta och egen dricka....sen så om ngon har kubb så kan vi spela det för omväxlingskull efetersom vi spela brännboll förra året..starttiden för detta kl 1800 datum???

Det lever visst en liten organisatör i dig verkar det som! Carro for president :tummenupp

Fixar du vädret också? :Bugar
Men skulle gärna lite tidigare runt 1600 så man får käk runt1800
Datumen då? dom flesta har väl semester så då funkar väl fredagar med:va
16-17/7 lite tätt inpå för dom som måste planera kanske men
24,25,30,31/7 medans det fortfarande är lite ljus på kvällen vilket kan vara bra så inte "monobike" martin går vilse :fakta :tungan

24,25,30,31/7 medans det fortfarande är lite ljus på kvällen vilket kan vara bra så inte "monobike" martin går vilse :fakta :tungan

Uhuu, så bra minne får man INTE ha efter en LRMC fest!
Jag ska nog blanda dina drinkar :fyllisar

Så långt vet man med datum, oavsett vilket man väljer så kommer det alltid vara olägligt för vissa så det bästa är att bara spika och hoppas att detta passar för de flesta:)

då bestämmer jag!!!!! den 30/7..är det en fredag eller?
i torshälla!!!klockan 16!!är vi överens? slut frågor?!!!:D:D:D

solen är fixad oxå till den 30/7.:yoparty:D:tungan

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing