SGM
BTG 8:20
SLIVA-fest Jerry! är du med på det eller är du en TJeRinG??![]()
Jag är elitidrottare numera.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SLIVA-fest Jerry! är du med på det eller är du en TJeRinG??![]()
Jag är elitidrottare numera.Brännboll och smaksatt mineralvatten på sin höjd!
![]()
det tror jag påt när ja ser det!!!![]()
Det låter fint. Men är alla som håller till här välkomna?Då det inte blev någon körning utan bara snack så har Sportis och jag lagt upp planerna för festen.Vi samlas 16 00 på Lisselängsvägen 42 i Torshälla.Jag fixar potatissallad,grönsallad och bröd samt kaffe,alla tar med det ni vill grilla(grill finns på plats) Aktiviteter som erbjuds...kasta ölburkar på pensionärsgrannar,skjuta luftgevär på bävern,skrämma barn och burna till varvstopp(efter midnatt)Alla tar naturligvis med så mycket brännvin ni orkar bära utom Jerry(han får vårt naturliga mineralvatten,egen brunn som smakar järn)För de som vill övernatta finns ca 10 sängplatser inomhus och för övriga finns platt gräsmatta att ställa tält på.Ta med badkläder då Carro lovar bra väder,vi kommer sitta på bryggan.För pensionärssektionen finns kubb att tillgå tror även att vi har kinaschack Hoppas vi blir många...
Datum 30 Juli
Tid 16 00
Plats Lisselängsvägen 42 Torshälla
Färdbeskrivning.Kör ner till Torshälla gästhamn kör sedan över en bro och fortsätt ca 400 meter sväng höger(lisselängsvägen) står även skylt Alnö gård äggopotatis. Följ Lisselängsvägen förbi kolonistugor till gult hus på höger sida där det kommer stå en oerhört vacker KTM motorcykel.Ni är framme....
Varmt välkomna önskar Berraböckling![]()
Kan inte annat än bli kalas det härDå det inte blev någon körning utan bara snack så har Sportis och jag lagt upp planerna för festen.Vi samlas 16 00 på Lisselängsvägen 42 i Torshälla.Jag fixar potatissallad,grönsallad och bröd samt kaffe,alla tar med det ni vill grilla(grill finns på plats) Aktiviteter som erbjuds...kasta ölburkar på pensionärsgrannar,skjuta luftgevär på bävern,skrämma barn och burna till varvstopp(efter midnatt)Alla tar naturligvis med så mycket brännvin ni orkar bära utom Jerry(han får vårt naturliga mineralvatten,egen brunn som smakar järn)För de som vill övernatta finns ca 10 sängplatser inomhus och för övriga finns platt gräsmatta att ställa tält på.Ta med badkläder då Carro lovar bra väder,vi kommer sitta på bryggan.För pensionärssektionen finns kubb att tillgå tror även att vi har kinaschack Hoppas vi blir många...
Datum 30 Juli
Tid 16 00
Färdbeskrivning.Kör ner till Torshälla gästhamn kör sedan över en bro och fortsätt ca 400 meter sväng höger(lisselängsvägen) står även skylt Alnö gård äggopotatis. Följ Lisselängsvägen förbi kolonistugor till gult hus på höger sida där det kommer stå en oerhört vacker KTM motorcykel.Ni är framme....
Då det inte blev någon körning utan bara snack så har Sportis och jag lagt upp planerna för festen.Vi samlas 16 00 på Lisselängsvägen 42 i Torshälla.Jag fixar potatissallad,grönsallad och bröd samt kaffe,alla tar med det ni vill grilla(grill finns på plats) Aktiviteter som erbjuds...kasta ölburkar på pensionärsgrannar,skjuta luftgevär på bävern,skrämma barn och burna till varvstopp(efter midnatt)Alla tar naturligvis med så mycket brännvin ni orkar bära utom Jerry(han får vårt naturliga mineralvatten,egen brunn som smakar järn)För de som vill övernatta finns ca 10 sängplatser inomhus och för övriga finns platt gräsmatta att ställa tält på.Ta med badkläder då Carro lovar bra väder,vi kommer sitta på bryggan.För pensionärssektionen finns kubb att tillgå tror även att vi har kinaschack Hoppas vi blir många...
Datum 30 Juli
Tid 16 00
ja kommer direkt från jobbet sen, ja slutar 17 så........gud så bra detta blir!!!![]()
Lugn, missar det iår igen jag med, men denna gång är det för vi är på utflykt och kollar topfuel mm..Surt, jag ville verkligen komma =(
Det här låter ju kul, men brännbollen då?![]()
Lugn, missar det iår igen jag med, men denna gång är det för vi är på utflykt och kollar topfuel mm..
KUBB stod de ju för pensionäääärsektionen
![]()
Ja, exakt - för oss elitidrottare då?brEnnboll ftw!
Näääähäää, får man ta med sig löparskor och springa en mil istället?![]()
Lämna joggingdojorna hemma,klart vi fixar ett slagträ(hör väl till standardutrustning på mcfest!)Då gräsmattan inte år så stor rekomenderar jag tjeringslag annars blir det för mycke leta boll...![]()
Absolut, men stannar bara till på lördagen, har annat inbokat före, och måste fira morsan som fyller 60 på söndagen..Är de Veidec f.d. sko-uno i mantorp måntro då![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |