Ska man vara orolig för USA?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Så, eftersom att alla USAs små skamliga hemligheter, invasioner och traktatsbrott hela tiden dras upp i alla möjliga trådar tänkte jag att det var dags att starta den här tråden. Personligen har jag en lång rad med saker som jag inte gillar med USA, som att de lönnmördade folkvalda i Sydamerika, som att de grundade karteller i Sydamerika, som att de startade invasionen av Kuba och sedan vände sina allierade ryggen och så vidare, så nu kan vi parata om allt sånt här istället för tjäbbel om att USA minsann är elakare än ${DICTATORSHIP}.

Så, det senaste ämnet som föreslogs var USAs invasion av Mexiko, ska vi börja där?

Last edited:
Ja, tänkte samma sak. 😳
"Självmord" och ett bevis på oskuld i form av en släppt video som saknar någon minut...
Gissar att hon "säkrat" listan på något sätt?

Hon skulle väl in och träffas HD nu/snart?
Bäst för gubb-sur vore väl om dom släpper henne och han betalar en slant från mutcrypton för att kunna slarva bort en lista till.

Om jag var Musk skulle jag betala bra för listan och publicera den.
Han är ju inte partibunden och det skulle kanske vara en bra start för hans nya parti att ge de andra två en riktigt "pungspark" (pun intended)? 🤔
Om inte annat så har hon ordnat en säkerhet med dödmansgrepp...

Meeen, nu är vi ute it foliehattsmarker och tassar. Undrar vad vadslagningssidorna säger om hennes nära förestående självmord?

Om inte annat så har hon ordnat en säkerhet med dödmansgrepp...

Meeen, nu är vi ute it foliehattsmarker och tassar. Undrar vad vadslagningssidorna säger om hennes nära förestående självmord?
Tja, kanske lite. 🤷

Men den biten pappret är nog, per kilo iaf, bland det dyrbaraste på jorden.
Många äckliga gubbslem i uppsatta positioner skulle betala extremt bra för att "tappa bort" den och lika många utanför listan som gärna publicerar den.
Lägg ut den på Tradera vettja!

Om man inte redan visste att han var en stor ignorant idiot så vore det uppenbart nu. Tänk att USAs president får saker förklarat till sig av en bimbo.

”Jag åker hem och säger till första damen: Jag pratade med Vladimir i dag. Vi hade ett fantastiskt samtal. Hon säger: Jaså? Ännu en stad har precis attackerats.”

Efter ett annat ”jättebra” samtal med Putin ska Melania Trump ha upplyst maken om att Ryssland precis bombat ett vårdhem.

”Jag sade bara: ”Va?””

Jag fattar inte att Biden vågar göra så där.... 🙄

Anyway...

View attachment 518341
Och MAGA röstade inatt nej till att ens rösta i Huset om att släppa Epstein filerna.
Gubb-sur har dessutom ringt runt till MAGA-influencers och bett dom tona ner kritiken lite.
Och som alla kräk utan ett uns av integritet glömmer man snabbt alla löften och principer.
Jävla hycklare! 🤬

Ja, det var väl det jag gjorde? Inte citerade, utan härmade.
Har han sagt eller har han inte sagt det? 🤨
Om man inte redan visste att han var en stor ignorant idiot så vore det uppenbart nu. Tänk att USAs president får saker förklarat till sig av en bimbo.

På vilket sätt är hon bimbo?

Vilket väl förvisso inte är ett särskilt karaktäristiskt drag hos honom?
Varenda politiker beklagar sig ju, rätt eller fel, om vad dess företrädare gjort eller inte gjort.
Han skyller på andra även när han själv är skyldig. Exempelvis handelsavtalet med Kanada.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman