Ska man vara orolig för USA?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Så, eftersom att alla USAs små skamliga hemligheter, invasioner och traktatsbrott hela tiden dras upp i alla möjliga trådar tänkte jag att det var dags att starta den här tråden. Personligen har jag en lång rad med saker som jag inte gillar med USA, som att de lönnmördade folkvalda i Sydamerika, som att de grundade karteller i Sydamerika, som att de startade invasionen av Kuba och sedan vände sina allierade ryggen och så vidare, så nu kan vi parata om allt sånt här istället för tjäbbel om att USA minsann är elakare än ${DICTATORSHIP}.

Så, det senaste ämnet som föreslogs var USAs invasion av Mexiko, ska vi börja där?

Last edited:
Som regel brukar allt Trump säger om andra passa bättre på honom själv så det där tolkar jag närmare som ett erkännande för att han själv fuskat.
Jag har inte orkat sätta mig in i det här med autopen men han har ju helt rätt i att Biden var och är dement i alla fall.

Min bedömning är att det var lite svajigt med valet också, det var nog lite si och så 2020 men nu vann han ju så slutet gott allting så där.

Jag har inte orkat sätta mig in i det här med autopen men han har ju helt rätt i att Biden var och är dement i alla fall.

Min bedömning är att det var lite svajigt med valet också, det var nog lite si och så 2020 men nu vann han ju så slutet gott allting så där.

Min poäng utgår ifrån att Sleepy Trump är nog mer dement själv.

Hur kan man röra sig i välbeställda kretsar hela livet och ha ett så lågvärdigt språkbruk som Trump? Han får Beavis och Butthead att framstå som vältaliga. Hans kommentarer om andra är nästan alltid baserade på utseende eller eventuella kroppsliga egenheter. "Yo mama-skämt" är ofta mer finessrika. Det är inte i styrelserum jag förväntar mig hans ordval utan kanske i en trailerpark i Georgia.

Ska man roasta någon ska det göras snyggt och vasst.

Hur kan man röra sig i välbeställda kretsar hela livet och ha ett så lågvärdigt språkbruk som Trump? Han får Beavis och Butthead att framstå som vältaliga. Hans kommentarer om andra är nästan alltid baserade på utseende eller eventuella kroppsliga egenheter. "Yo mama-skämt" är ofta mer finessrika. Det är inte i styrelserum jag förväntar mig hans ordval utan kanske i en trailerpark i Georgia.

Ska man roasta någon ska det göras snyggt och vasst.
Nå, dels så är han ju amerikan, men kanske framförallt så talar han för en publik när han talar i media...

Nå, dels så är han ju amerikan, men kanske framförallt så talar han för en publik när han talar i media...
Jag har hittills inte sett något tillfälle där han ens kunnat ta sig igenom en mening utan att spåra ur.

Jag pratar med amerikaner ganska ofta och det är inte många av dem som matchar hans svammel.

Jag har hittills inte sett något tillfälle där han ens kunnat ta sig igenom en mening utan att spåra ur.

Jag pratar med amerikaner ganska ofta och det är inte många av dem som matchar hans svammel.
Ja?
Spårar ur gör han ju för att inte svara på frågor med obekväma svar. (Vilket ju självklart är ett beteende som borde diskvalificera vederbörande från att inneha någon som helst form av ämbete omedelbums)

Vad jag menar när jag skriver att han talar för en publik, är att han talar för EN SPECIFIK publik.
Och det är inte de intelligenta, eller de utbildade, som han vänder sig till.

Jag tror också det är teater, "alla" verkar ju vara överens om att privat är han rätt okej, samt att han var ju kompis med Hillary och alla de där, tror inte han satt på middag med henne och höll på så där

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman