Ska man vara orolig för USA?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Så, eftersom att alla USAs små skamliga hemligheter, invasioner och traktatsbrott hela tiden dras upp i alla möjliga trådar tänkte jag att det var dags att starta den här tråden. Personligen har jag en lång rad med saker som jag inte gillar med USA, som att de lönnmördade folkvalda i Sydamerika, som att de grundade karteller i Sydamerika, som att de startade invasionen av Kuba och sedan vände sina allierade ryggen och så vidare, så nu kan vi parata om allt sånt här istället för tjäbbel om att USA minsann är elakare än ${DICTATORSHIP}.

Så, det senaste ämnet som föreslogs var USAs invasion av Mexico, ska vi börja där?

Va fan dillar du om?:va
Jag skrev att det var president museet som skulle få planet om det är det du far efter.
Så få se dina bevis nu.
Hah, det under jag själv ibland.
Det finns inga bevis, have familj är tillräckligt bra på att städa efter sig och tillräckligt mycket av regeringen har fingrarna i allsköns syltburkar att det är få som på riktigt vill att det ska grävas i pengar i Washington.
Det finns gott om indicier däremot, exempelvis hur värdet på hunter Bidens konst kraschade dagen som pappa blev arbetslös.
Eller för den delen alla email på hans laptop där han sålde access till Joe.

Men som sagt, verkar vara ont om politisk vilja.

Va, kan DN i en endaste mening nämna Trump utan att svärta ner honom?View attachment 515063
Den där bilden är konstig, har han tappat vikt eller nåt?

Annars hade jag nog blivit mer förvånad om mutkolvarna i Bryssel inte hade tagit emot "gåvor". Bara kolla han komikern som bananskalade sig in som EUparlamentariker och som lägger upp videos på när politikerna knallar över gatan till mut-buffén.

Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år