Alright, så väst ska återta de ockuperade regionerna? När åker du?Nej, inte invasion av Ryssland. Det har jag aldrig skrivit. Det vore bara dumt.
Se mitt inlägg 9804
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alright, så väst ska återta de ockuperade regionerna? När åker du?Nej, inte invasion av Ryssland. Det har jag aldrig skrivit. Det vore bara dumt.
Se mitt inlägg 9804
Du, det är inga dåliga grejer han har med sig!!Kadyrovriterna rullar på mot Rostov i bra takt.
Sen samtidigt så börjar oppositionen i Tjetjenien tala öppet om att ta kommandot.
Sluta tramsa dig.Alright, så väst ska återta de ockuperade regionerna? När åker du?
De enda som tjänst på detta är väl just Ukraina.Kriga mot Ukraina, men göra det kompetent. Han är arg på försvarsministerna bla för att de är så dåliga att kriga.
Igor Girkin, fd överbefälhavaren för proryska milisgrupperna i Donbass skriver som nedan.De enda som tjänst på detta är väl just Ukraina.
Så vad är planen med att tåga mot Moskva?
Det är långt från Ukraina så vad hoppas han uppnå?
Jag kan verkligen inte se något slut som slutar "lyckligt" för honom eller hans följare.
Men som sagt, bra för Ukraina.

Inte nödvändigtvis. En funktionell ledning av de angripande styrkorna skulle inte gynna Ukraina.De enda som tjänst på detta är väl just Ukraina.
Så vad är planen med att tåga mot Moskva?
Det är långt från Ukraina så vad hoppas han uppnå?
Jag kan verkligen inte se något slut som slutar "lyckligt" för honom eller hans följare.
Men som sagt, bra för Ukraina.
Eftersom lastbilar inte stoppade tanks försöker vissa regioner med att gräva av vägen helt.Ryssarna hade ställt ut ganska många lastbilar för att stoppa Wagneriternas framfart.
De och poliserna som skulle stoppa dem höll inte.
Okej så nu ska väst bara skicka material. Då får du gärna förklara vad du menar här. Det låter som att du tycker väst ska invadera Ryssland med full styrka. Men du tycker alltså inte så längre, knappt två dygn efteråt?Sluta tramsa dig.
Ukraina återtar med västprylar, det vet du mycket väl. Och vad belangar mig har jag (öven det) skrivit om.

Tror du tolkar det fel, helt fel.Okej så nu ska väst bara skicka material. Då får du gärna förklara vad du menar här. Det låter som att du tycker väst ska invadera Ryssland med full styrka. Men du tycker alltså inte så längre, knappt två dygn efteråt?
View attachment 485858
Men om det sker så måste man ju fullfölja. Annars tappar man ju ansiktet och förhandlingsutrymme helt.Tror du tolkar det fel, helt fel.
Att man har en avsiktsförklaring är inom säkerhets- och försvarspolitiken helt normalt.
Syftet är dock allenarådande, att vi aldrig någonsin ska komma till den punkten.
Exakt. Väst har vikt ned sig för kärnvapenhot mm och lamt svarat "gör det inte för då blir vi sura " typ.Tror du tolkar det fel, helt fel.
Att man har en avsiktsförklaring är inom säkerhets- och försvarspolitiken helt normalt.
Syftet är dock allenarådande, att vi aldrig någonsin ska komma till den punkten.
Men tycker du att hela väst ska invadera Ryssland om de använder kärnvapen? Eller ska vi bara hota med det och sedan skita i saken om det sker?Exakt. Väst har vikt ned sig för kärnvapenhot mm och lamt svarat "gör det inte för då blir vi sura " typ.
Det vore som en ren Hollywoodfilm om de rullar på mot den och tar den.Wagner är nära en kärnvapendepå och verkar försöka få. Kontroll över denna. Kan ju bli lite rörigt om det är sant.
Jävligt bra plan??Vad i hela friden är Prigozjins plan?
Ta Moskva och börja hänga höjdare på torget?
Det bör nog var nation med något uns av självbevarelsedrift göra. Ta sig den åtgärden. Om man låter det fortskrida har man spolat nedförsbacken för en rejält halkig tur ner för det sluttande planet.Men tycker du att hela väst ska invadera Ryssland om de använder kärnvapen? Eller ska vi bara hota med det och sedan skita i saken om det sker?
Varje individ med självbevarelsedrift åker inte och krigar mot ett land som just använt kärnvapen.Det bör nog var nation med något uns av självbevarelsedrift göra. Ta sig den åtgärden. Om man låter det fortskrida har man spolat nedförsbacken för en rejält halkig tur ner för det sluttande planet.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |