Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Är det den där lilla som knappt tränger igenom sidordörren på en Volvo med SIPS?M72 LAW
En legendar. Norsktillverkat pansarskott, teleskopeldrör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det den där lilla som knappt tränger igenom sidordörren på en Volvo med SIPS?M72 LAW
En legendar. Norsktillverkat pansarskott, teleskopeldrör.
Hur var det nu när verkligheten inte stämmer med manus, följ manus?Äkta stulet från SweClockers, rackarns blunder av media i Ryssland. Putin vann för flera dagar sedan.
Översättning:![]()
Наступление России и нового мира
Новый мир рождается на наших глазах. Военная операция России на Украине открыла новую эпоху — причем сразу в трех измерениях. И конечно, в четвертом,... РИА Новости, 26.02.2022web.archive.org

Nja, den biter mer än så. I sida och i bak på ett frekvent förekommande pansarskyttefordon exempelvisÄr det den där lilla som knappt tränger igenom sidordörren på en Volvo med SIPS?
När man ser bilder på En sådan här 27km fordonskolonn
View attachment 469343
Tänker man ju, sårbart det där….Tre i bredd osv. Vilket mål!
Ivan har ju haft kolonner förr som inte gick så bra Får ju lite Raatevägen tankar när en hel division upphörde att finnas för att man överskattat sig själv och försvarsviljan hos motståndaren.
Hur ser det ut med Ukrainas attackmöjligheter från luften?
Nu är det kamp mot klockan att nå behärskning av luftrummet… och lita på att gränsländerna kommer att upprätthålla sina luftrum
Det finns massor, minsta problemet.Har han några soldater kvar som vågar gå in och ta marken?
Nu skall du få lite läsningMen hur ser det ut med luftherravälde? Har ingen koll på hur det flygs från Ukrainas sida. Men ett mål som det borde ju vara en möjlighet man inte missar.
Hur ser det ut med Ukrainas attackmöjligheter från luften?
Det finns massor, minsta problemet.
Så länge russland agerar kraftfullt och med pondus så ser jag inte att moralen bland soldaterna kommer sjunka så lågt att man lägger ned sina vapen.Dom verkar redan ha begränsat med stridsvilja och för varje dag som går ser dom fler av sina vänner komma tillbaka skadade eller inte komma tillbaka alls. Plus en ansenlig andel med tanks etc som dom förlorat.
Sen klippte du bort min följdfråga, hur tror du dom ska lyckas kontrollera folket ifall dom mot förmodan lyckas erövra Ukraina?
Ja man kan inte låta bli att undra.Dom har nog inte så mycket plan, men dom Turkiska drönarna har ju gjort ett bra jobb med fordonskolonner hittils.
Lyckas man bara identifiera ammunitionslastbilar och tankbilar behövs inte så kraftig ammo för att slå ut en hel kolonn
Min tanke när jag såg kolonnen var att där ligger ryskt luftvärn i bakhåll, man ställer inte ut ett så där lockande mål utan att ha en baktanke med det
Det var intressant. Det är märkligt att det inte varit massivt tryck från Ryska flygvapnet i början.Nu skall du få lite läsning
Jag har ju själv funderar på varför flyget är så frånvarande och har sett ganska många olika förklaringar. Jag tycker denna träffar bäst.
(RUSI är en brittiskt Think Tank med inriktning på säkerhet och försvar)![]()
The Mysterious Case of the Missing Russian Air Force
On the fifth day of the Russian invasion of Ukraine, one of many unanswered questions is why Russia has launched a military campaign at huge cost with maximalist objectives, and then declined to use the vast majority of its fixed wing combat aircraft.rusi.org
Tell me more hur bra SVT är.
Socialdemokrater och övriga landsförrädare tycker förstås det här är hög kvalitet.
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA