Det var enbart positivt tyckte jag. Tolkar det som en signal att Trump inte är så Ukraina-negativ som vissa andra MAGA-tomtar.Det är väl bra om han klär sig i Ukrainas färger?
Var inte så negativ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var enbart positivt tyckte jag. Tolkar det som en signal att Trump inte är så Ukraina-negativ som vissa andra MAGA-tomtar.Det är väl bra om han klär sig i Ukrainas färger?
Var inte så negativ.
”Vi vill alla att kriget ska ta slut så fort som möjligt och på ett bra sätt”, fortsätter Zelenskyj och tackar Macron för att ha ordnat mötet och Trump för att han var ”resolut, som alltid”.Macron, Zelensky, Trump. Br att någon försöker göra något.
View attachment 507395
Tucker verkar annars rätt lurad men tycker ändå relevanta saker kommer fram i intervjun med Lavrov.
Trumps uttalanden har tvingat Zelensky att äntligen är lite mera öppen om ukrainska förlusterna.
"Some 43,000 Ukrainian soldiers have been killed"
"370,000 injuries had been reported, though this figure included soldiers who had been hurt more than once and some of the injuries were said to be minor"
"198,000 Russian soldiers had been killed and a further 550,000 wounded."
![]()
Ukraine war latest: 43,000 dead, Volodymyr Zelensky says in rare update
The Ukrainian president also claimed that 198,000 Russian soldiers had been killed and 550,000 wounded.www.bbc.com

Arpopå att ha råd, sett på flera ställen att sanktionerna har börjat svida ordentligt i Rysk ekonomi, och att centralbanken gett rådet att sluta pumpa in fantasiljoner i "försvars"budgeten, eftersom att det driver på inflationen nå djävulskt och militärindustrin har liksom strypt livet ur all övrig industri eftersom att de betalar löner som de andra inte kan mäta sig med. Plus att det är brist på arbetare, av nån anledning saknas en halv miljon folk.![]()
Vad behöver man för hjälp av en ryss på en filippinsk busstation enligt dig?Ja, vore jag ryss skulle jag tagit med mig prylar för att leva i skogen och åkt långt i i den sibiriska skogen och hållit mig undan.
Jag träffade en ryss(ca 30-35 år) i Filippinerna för 2 år sedan han vågade inte åka hem för han förstod ju att han skulle bli skickad direkt till Ukraina. Han hankade sig runt med att hjälpa folk på busstationen.
Enligt mitt sätt att se på saken så behöver ryssen tillgång till andras kontanter och värdeföremål, ryssar och andra slaviska folk jobbar på det sättet.Vad behöver man för hjälp av en ryss på en filippinsk busstation enligt dig?
Vad behöver man för hjälp av en ryss på en filippinsk busstation enligt dig?
Så lite som våra sossar alltså fast dom dödar fler?Enligt mitt sätt att se på saken så behöver ryssen tillgång till andras kontanter och värdeföremål, ryssar och andra slaviska folk jobbar på det sättet.
Ja men då var det klarlagt. Tråden kan stängas.
Jag hörde mest ”Eeeehhhhh ehhhhh eeeeehhh eeeehhh och däremellan förvånansvärt bra engelska så jag gissar att det var en taktik för att slösa på tiden utan att säga något.Hörde intervjun med nya ambassadören på P1.
Det var som en förlängning av Moscow-Lavrov.
Lögnerna, konspirationerna och rättfärdigandet flödade fritt.
Haha, ja då var det samma intervju vi lyssnade på.Jag hörde mest ”Eeeehhhhh ehhhhh eeeeehhh eeeehhh och däremellan förvånansvärt bra engelska så jag gissar att det var en taktik för att slösa på tiden utan att säga något.
En Rysk ambassadör med ett liberalt förhållande till sanningen? Det kan bara inte stämma!Haha, ja då var det samma intervju vi lyssnade på.
Men mellan alla "eeeeeehhhh eeeeehhhh eeeeeehhhh" hann han med förvånansvärt många omskrivningar och rättfärdiganden.
I know!En Rysk ambassadör med ett liberalt förhållande till sanningen? Det kan bara inte stämma!
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!