Antagligen, och när folk ställer frågor så kommer argumenten om USA och Irak.Hell och Tammer kommer väl snart in och motiverar att det är Venezuelas rätt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Antagligen, och när folk ställer frågor så kommer argumenten om USA och Irak.Hell och Tammer kommer väl snart in och motiverar att det är Venezuelas rätt...
Ja, de röstade väl för att annektera en bit av Guyana för att sno deras olja? Nu när den egna oljjan inte längre räcker för kommunismen.
Hell har väl kört hoj i Venezuela och konstaterat att egentligen är statsskicket hyvens killar och CIA har tvingat dem till detta...Det finns inga naturresurser stora nog att få ett kommunistiskt land att gå runt.
Nej, nån annans pengar tar alltid slut.Till och med nån annans oljepengar. Speciellt om man bygger kommuniststater där det inte finns någon entreprenörsanda eller något skäl att sträva hårdare, längre eller bättre för något eftersom att ögonblicket som du lyckas med något speciellt så kommer staten och tar det.Det finns inga naturresurser stora nog att få ett kommunistiskt land att gå runt.
Jag tror ju mer på att de vill sälja vapen.Det kanske ändå ligger något i teorierna om att usa vill dra ut på Ukrainakriget så att ryssarna tömmer sina vapendepåer.
Jag har ju sett det som en konspirationsteori men nu börjar man ju se en poäng med en sån strategi.
Det är inte "hårt arbete" som ligger bakom de förmögenheter som skapas idag, det handlar snarare om att hitta på en produkt som folk vill köpa eller att helt enkelt lura av dem deras pengar. Dataspelstillverkare och ägare av bettingsajter drar in bra med pengar utan att jobba ihjäl sig. Skypegrundaren Niklas Zennström är väl god för några miljarder. Ägarna till Allra och Falcon Funds har lurat av spararna några hundra miljoner. Hårt arbete är ingen väg till rikedom.Nej, nån annans pengar tar alltid slut.Till och med nån annans oljepengar. Speciellt om man bygger kommuniststater där det inte finns någon entreprenörsanda eller något skäl att sträva hårdare, längre eller bättre för något eftersom att ögonblicket som du lyckas med något speciellt så kommer staten och tar det.
"Störts först och tveka aldrig, annars är du en död liten lammunge"Hittade den här gamla videon när jag muppade runt på nätet:
Vi borde alltså istället skicka ICA-lastbilar till Ukraina, för de trumfar CV90!
Du har FEL! Krig mellan Kina och USA blir inte senare än April 2024.Nej, det blir det inte.
Nya trollerikonster, dag ut och dag in.Det är inte "hårt arbete" som ligger bakom de förmögenheter som skapas idag, det handlar snarare om att hitta på en produkt som folk vill köpa eller att helt enkelt lura av dem deras pengar. Dataspelstillverkare och ägare av bettingsajter drar in bra med pengar utan att jobba ihjäl sig. Skypegrundaren Niklas Zennström är väl god för några miljarder. Ägarna till Allra och Falcon Funds har lurat av spararna några hundra miljoner. Hårt arbete är ingen väg till rikedom.
Så, om jag har fel i att det inte blir krig innan jul mellan Kina och USA, hur mycket är du villig att satsa på ett vad, och vad ger du för odds för att det kommer bli ett krig innan jul?Du har FEL! Krig mellan Kina och USA blir inte senare än April 2024.
Så ineffektivt av honom. Den ryskstödde presidenten som störtades 2014 hade ju snott undan uppemot 70 MILJARDER USD. Varav ett antal till sig själv. Men ryssar är ju som bekant svårslagna när det gäller korruptionVisste du att Ukrainas president Selleri har tagit 50 miljoner USD och stoppat undan till sig själv???
Nej det vet jag inte. För det faller på sin egen orimlighet..Vet du att Ryssland har fler än 20 miljoner aktiva soldater och färre än 120 000 tusen är i Ukraina???
Vore det inte tråkigt om alla tyckte likadant? "Ryssarna är dumma!". "Putin är en galen dvärg". "Zelensky är en beundransvärt tapper förebild". Någon måste ju säga emot, och nu har jag tagit på mig den uppgiften.Nya trollerikonster, dag ut och dag in.
Tror du behöver en ny taktik, ingen kommer nappa längre.
You're yesterday's news ?
Det finns ju andra åsikter, men de dränks ut av dumheterna.Vore det inte tråkigt om alla tyckte likadant? "Ryssarna är dumma!". "Putin är en galen dvärg". "Zelensky är en beundransvärt tapper förebild". Någon måste ju säga emot, och nu har jag tagit på mig den uppgiften.
Det är definitivt sant i den meningen att det är de som fått sin befolkning mördad och sina städer sönderbombade. Frågan är om de kan hålla ut så länge att Ryssland får slut på unga män att sicka i köttkvarnen, mer eller mindre. Rent krasst så har Ryssland 3ggr så stor befolkning som Ukraina, medans de förlorar 1/5 mot vad Ryssland förlorar i mantal i kriget, plus att Ryssland verkar förlora materiel i en mycket högre takt än Ukraina med, så vi får se vem som får slut på resurser först. Unga män är väl den mest kritiska resursen, och den mest horribla. Allt annat går att bygga upp igen, men just alla dom dör kommer fortsätta vara döda.Det sägs att Ukraina redan har förlorat kriget.
Det ligger nog nåt i det uttalandet
Mjaeh, i det här fallet är det ju ett klart fall av en despot med drömmar om att återupprätta det ryska imperiet.Onödigt krig helt enkelt.
Det är bankirerna som startar krig.
Frågan är om Nato/USA/EU har råd att förlora det här kriget. Enligt de värsta konspirationsteorierna så har Ryssland för avsikt att återupprätta Sovjetunionen, vilket skulle innebära att man efter en seger mot Ukraina fortsätter att försöka erövra Polen, Baltikum, Rumänien osv. Ett skräckscenario för resten av Europa.Det sägs att Ukraina redan har förlorat kriget.
Det ligger nog nåt i det uttalandet
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |