Jag ser bara sex sex sex. Siffrorna eller ekivokt budskap? Vet inte längre.Tre treor.. 3+3+3=9
3×9=27...
2+7=9..
Progagerar inte för någonting! Återger bara vad som sagts på på nyheterna...
Ser du det som propaganda.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser bara sex sex sex. Siffrorna eller ekivokt budskap? Vet inte längre.Tre treor.. 3+3+3=9
3×9=27...
2+7=9..
Progagerar inte för någonting! Återger bara vad som sagts på på nyheterna...
Ser du det som propaganda.?
Halva befolkningen tror att det är för att du är man.Jag ser bara sex sex sex. Siffrorna eller ekivokt budskap? Vet inte längre.

Jag vet ju vilka som skulle åka på däng...Låter friskt....
![]()
Wagnerbossen föreslår duell mellan Finlands försvarsmakt och ryska legosoldater – ”Skicka 500 välutrustade krigare”
Den ryska paramilitära gruppen Wagners grundare och frontfigur Jevgenij Prigozjin föreslår en duell mellan ryska…www.hbl.fi
Ja, Finnarna är väldigt välövade. Vad Puttes banditgäng kan göra vet vi redan. (inte så imponerande)Jag vet ju vilka som skulle åka på däng...
Det är väl bara att de marscherar upp till Finska gränsen och börjar skjuta på en postering, så får vi se hur det går?Låter friskt....
![]()
Wagnerbossen föreslår duell mellan Finlands försvarsmakt och ryska legosoldater – ”Skicka 500 välutrustade krigare”
Den ryska paramilitära gruppen Wagners grundare och frontfigur Jevgenij Prigozjin föreslår en duell mellan ryska…www.hbl.fi
Det vore en välgärning för västvärlden om de gjorde det. Det 31a landet med kompisar skulle rensa rätt bra misstänker jag.Det är väl bara att de marscherar upp till Finska gränsen och börjar skjuta på en postering, så får vi se hur det går?
JaohDet vore en välgärning för västvärlden om de gjorde det. Det 31a landet med kompisar skulle rensa rätt bra misstänker jag.
"Närmare 30 svenskar från svenska extremhögern har rest till Ukraina för att delta i upproret på Majdan eller direkt i den beväpnade konflikten mot Ryssland.
- Det bekräftade antalet personer som rest för att delta i strid är färre: Det rör sig om fem till tio personer säger Säpochefen Anders Thornberg."
Enligt din egen länk
Så, nazisterna som Ryssland skickade var snälla nazister? Och soldaterna de skickade till Donbas för att destabilisera området innan invasionen var inget problem?
Det är en gammal amerikansk ovana att byta ut regimer man inte gillar. Antingen genom ekonomiska sanktioner, statskupper, lobbying, "contras", eller regelrätta krig.

Vi har förstått att du tycker det och det är ju en synpunkt som man får ha.
Sen vill du gärna förmedla en icke sann bild över varför Rysslands anföll ett grannland och startade ett krig mot Ukraina. På de punkterna har du fel nästan 100%.
Ryssland är den onda parten här. Inte NATO, inte EU, Inte USA eller någon annan. Det är Ryssland som har startat och driver vidare ett krig som kostar båda sidor väldigt mycket folk. Ryssland, ingen annan.
www.counterpunch.org
Extremt vinklad syn. Och till största delen falsk.
Att hävda att "Västvärlden/USA/NATO är onda" säger väl allt.
Det var ryssarna som invaderade Ukraina 2014 och 2022. Som de gjort med andra grannländer under lång tid.
Du får sluta använda YouTube som källa till underrättelser. Det är en röra av halvsanningar och rena lögner i det du refererar till.Utan USA’s agerande i Ukraina innan, under och efter statskuppen 2014 så hade absolut ingenting av det vi sett inträffat. Stoltenberg har erkänt att NATO varit i Ukraina sen -14. Nu har England skickat smutsiga bomber till Ukraina också. Gissa vart dom kommer användas? I Donbass. Där Porochenko startade inbördeskrig mot 2014….. Donbass har inte anfallit någon. Dom har inte rört sig ur fläcken.
Underhållande men hyfsat sanningsenlig summering….

Du får sluta använda YouTube som källa till underrättelser. Det är en röra av halvsanningar och rena lögner i det du refererar till.
Men utländsk militär i Ukraina sedan tidigare? Ja självklart, det är ingen hemlighet. Det har skickats hjälp att bygga upp förvaret under många år, just för att man har en imperialistisk granne som varit ett ständigt hot. Men ingen som hotat ryssen, utan som förberedelser för en invasion.
Jag tror du behöver studera historien med lite andra glasögon, så ser du trenden hos de ryska ledarna genom århundradena. De mördar och utnyttjar sitt eget folk och grannländerna för att förverkliga egna drömmar om ett storryssland. Psykopater med storhetsvansinne.
Men herre jösses vilken massa dynga. Georgien anföll sit egen land därmed Ryssland!? Ukriana startade kriget genom att bygga upp sitt försvar så Ryssland inte kunde promenera in? Libyen "Afrikas mest fungerande land"!? Gaddafi, eh Kaddafi, eh Qaddafi Afrikas trevligaste kille? Master på youtube-akademin och en lic på flashback?![]()
eurasiantimes.com
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!