Ska man vara orolig för Ryssland?

Putin gillar ringar.

"I took out the ring and showed it to [Putin], and he put it on and he goes, 'I can kill someone with this ring,'" Kraft said in 2013. "I put my hand out and he put it in his pocket, and three KGB guys got around him and walked out."
[...]
New details of what went down have been revealed in Jeff Benedict’s newest book, “The Dynasty.” According to Benedict, the Bush Administration allegedly told Kraft that it “would be in the country’s best interest” if he said he’d given the ring to Putin as a gift.

Jag som tyckte att det var konstigt att gubbar i politiken inte kan komma överens som normala människor.

Alla bevis pekar på att jag hade fel.

Folket i rysland ser ut att vara oroliga för rysland i alla fall.

Dom tar ut dom pengar dom kan från banken och ser till att omsätta till annat som kan omvandlas till pengar igen senare.

Mina bekanta boendes i StPeter hade ett gemensamt utländskt konto sedan många år tidigare dit dom förde alla sina pengar och sparade för att kunna flytta, jag har tappat kontakten med dom, men det kan bero på att dom har flyttat redan.

Det går att skoja om det absolut, men det finns ett folk i det där landet med. Som har piskats sedan Tsarväldet…
Det kan bli både bra och dåligt framöver.

Det går att skoja om det absolut, men det finns ett folk i det där landet med. Som har piskats sedan Tsarväldet…
Så är det. Vissa tycker om att posta memes när människor dör. Jag kan tycka det är klädsamt att vänta i vart fall ett par år efter kriget är över, men det är jag det. Well well, får man all sin info från twittertroll så blir det väl så. Man får värdera inläggen därefter.

Så är det. Vissa tycker om att posta memes när människor dör. Jag kan tycka det är klädsamt att vänta i vart fall ett par år efter kriget är över, men det är jag det. Well well, får man all sin info från twittertroll så blir det väl så. Man får värdera inläggen därefter.
Oligarkerna har själva bäddat för det och har levt gott på att stödja Putin.
Jag har så gott som daglig kontakt med folk i Ukraina och kan inte nog visa mitt förakt för den ryska ledningen.

Det är för att alla tänker kritiskt som de är så kritiska!

Oligarkerna har själva bäddat för det och har levt gott på att stödja Putin.
Jag har så gott som daglig kontakt med folk i Ukraina och kan inte nog visa mitt förakt för den ryska ledningen.
Hoppas de tycker du gjort något stort åt deras situation när du berättar att du postar memes.

Humor får ju en att lättare ta sig igenom med den verklighet som råder.
Tycker synd om ryssarna som inte stödjer anfallskriget och som får anpassa sig till ett liv under en diktatur.
Men å andra sidan är det nog mera synd om ukrainarna som försöker överleva Rysslands försök att radera landet från kartan.

Humor får ju en att lättare ta sig igenom med den verklighet som råder.
Tycker synd om ryssarna som inte stödjer anfallskriget och som får anpassa sig till ett liv under en diktatur.
Men å andra sidan är det nog mera synd om ukrainarna som försöker överleva Rysslands försök att radera landet från kartan.
I ett krig är det synd om många, på båda sidor. De som drabbas.
Är lätt att vara kaxig från en bunker! Men har vi sett Putin vid fronten…

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT