Ska man vara orolig för Ryssland?

Jag menar har man åsikter om det så är det ju ganska enkelt att inte lansera en invasion.

Jag har faktiskt lyckats med att aldrig köra in en pansarvagn i grannens vardagsrum.

Det är ju förstås klart att Putin är en fantastisk patetisk människa, men såååå svårt kan det inte vara att låta bli.

Jag är också lite besviken på att Putin fortfarande inte är med på most wanted listan.

Lite skattebedragare finns.
Men Putin och hans regeringsmän måste väl ändå börja få ett pris på sina huvud?
Det var ju någon oligark som satte ett pris på honom förra veckan. Men nog borde gav och hans närmaste vara med på listan för krigsbrott. Sedan har väl inte Ryssland ratificerat det så då länge han hänger i Ryssland blir det svårt att komma åt honom

Snart är vi helt ensamma, tack Socialdemokraterna och deras stödpartier
d60abf39feb81d78b3aeb71a81594a9a.jpg

Det är snart val.

Situationen kan snabbt ändras.
Jag hade gissat att S skulle ta chansen att få bort detta från agendan innan valet.
Man kan gissa att det finns många olika viljor inom Partiet nu.
Magdalena fortsätter att imponera bland politiska giganter genom att helt omdömeslöst måla in henne själv i ett hörn.

Nu ska man inte tro allt som sägs på tv men gör man det så är finnarna sura för att Magdalena ratar NATO. Oavsett det så lär det rinna mycket vatten under broarna ett tag framöver och vad som händer är skrivet i stjärnorna. Känns som det har varit lite status quo ett tag i Ukraina nu men det lär inte vara för evigt.

Detta som tycks regna från helikoptrarna, är det såna där (minns inte vad dom heter, ”decoys”?) för att undvika målsökande missiler?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT