Nash
KUNG Fotpinne! ;)
Skönt att vissa förstår! Tack för alla svar den verkar ju vara skitkul... Sen är den ju DÖ-läcker! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur blir det med strypning nu då? Bestämt dig?Skönt att vissa förstår! Tack för alla svar den verkar ju vara skitkul... Sen är den ju DÖ-läcker!![]()
Hur blir det med strypning nu då? Bestämt dig?
Daytonan är riktigt snygg. Har bara provkört den en gång å då tyckte jag att den var lite klen. Fast å andra sidan hoppade jag av Busan jag hade då med 167 hk på bakslangen till en original Daytona, så en viss skillnad blev det väl. Men Daytonan är en mycket trevlig hoj...GRATTIS killen!
![]()
Jag vill bara citera min svärfar: "Var och en gör som den själv vill!"![]()
Inte konstigt att du tycker detDu sitter på den kraftigaste produktionshojen liksom
Skojare på Bulten, i sommar så körde ni ju för fan på bakan i kurvorna medans jag typ svettades i hjälmen o försökte hinna ikapp er med min 25kW
Hhahahaaa!
Precis, det är Arrow som gäller. Du har förstått det där.nu kanske du får en liten chans,![]()
bestämt dig för ngt slipon?, arror? arrow?, arrow?
Precis, det är Arrow som gäller. Du har förstått det där.
nu kanske du får en liten chans,![]()
bestämt dig för ngt slipon?, yoshi? leo vince?, jardine?
Du måste ju vara en av de mest dryga människorna på detta forum. Om det inte är galla du spyr över att folk handlar på kredit (rätt sällan man gör det i dagens samhälle när man inte har getter att byta med...) så skriver du goja, bara för att, alternativt något om NHL till PS3
Var inte du glad när du köpte din senaste hoj? Du hade säkert varit lika glad om du köpt den med hjälp av lånade pengar (fast man kanske bara behöver spara en månad för att ha råd med en sprillans hoj när man knegar som låtsaspolis???)
På en Yamaha, absolut. På en Triumph, aldrig. Dé ska va Arråvv.hahaha du menar akrapovic helsystem![]()
Det är jättelätt att ignorera mig, gör det!
Var kommer 22 lax ifrån? jag betalar 15! iof inte så lite heller..
nash skrev det i ett tidigare inlägg i tråden. ska iofs inte tro på allt han säger/skriver![]()
NÅN kanske borde lyssna på sina egna råd o ignorera mig...![]()
Jag kommer att ställa på min i mitten/slutet av mars. Den 15:e mars blir min 675:a 3 år gammal och då sjunker försäkringen till 12 791:- / år vilket jag tycker är grymt bra för en relativt ny sporthoj.
Självrisken ligger på 6000:- vilket är nice det med.
NÅN kanske borde lyssna på sina egna råd o ignorera mig...![]()
Höftar på 06 med tanke på att jag aldrig sett en 05a.Riktigt fin hoj som man tom kan försäkra för en vettig peng. Dock är det väl 0-3, 4-10 år som gäller för de olika nivåerna på premien?
Vilket år kom 675?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti