ska ha ny mobil, vilken?

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
är på jakt efter en sjysst mobbe, har fan ingen koll på vilka som e nåt o ha längre, jo Ericsson K750 är ju bra men lite till åren nu, sååå vilken rekommenderar ni,??
Är inte märkesbunden, ju mer finesser desto bättre, helst ska man kunna starta diskmaskinen på ett knapptryck ungefär; );)

Guw rekomenderar Ericsson R310 "hajfenan". Den kan man göra allt möjligt med. Peta naglarna med den ergonomiskt utformade antennen, ha som brevpräss och kastar du den riktigt hårt och på rätt ställe får du säkert igång diskmaskinen också. På denna tekniska pjäs kan man även för det förmånliga priset av endast 50 spänn i månaden rästen av livet även ladda hem olika trändiga ringsignaler och sms-ljud med vilka du kan krydda de 14 kontakterna telefonen klarar av att lagra. Så när mamma ringer ljuder t.ex carmina burana ödesmättat och när bästa kåmpisen messar ger telefonen i från sig ett barnajoller.

Guw rekomenderar Ericsson R310 "hajfenan". Den kan man göra allt möjligt med. Peta naglarna med den ergonomiskt utformade antennen, ha som brevpräss och kastar du den riktigt hårt och på rätt ställe får du säkert igång diskmaskinen också. På denna tekniska pjäs kan man även för det förmånliga priset av endast 50 spänn i månaden rästen av livet även ladda hem olika trändiga ringsignaler och sms-ljud med vilka du kan krydda de 14 kontakterna telefonen klarar av att lagra. Så när mamma ringer ljuder t.ex carmina burana ödesmättat och när bästa kåmpisen messar ger telefonen i från sig ett barnajoller.

Jag har aldrig rekomenderat den telefonen!

Det här är sporthoj, du MÅSTE ha en Iphone och en BMW, annars följer du inte mallen!

Sen att Iphone saknar funktionalitet innan du har köpt appar för lika mycket som en normal telefon kostar, det är bara bra, för då kan man installera Ibeer och Ifart och allt annat man måste ha!

Det här är sporthoj, du MÅSTE ha en Iphone och en BMW, annars följer du inte mallen!

Sen att Iphone saknar funktionalitet innan du har köpt appar för lika mycket som en normal telefon kostar, det är bara bra, för då kan man installera Ibeer och Ifart och allt annat man måste ha!

Seså, upp med morrhåren nu. Ja jäklas ju bara! ifart för 7 spänn är en nödvändighet och kom inte och säg annat.

Man behöver inte köpa nåt!
Jailbreakar man den finns allt gratis :D

hahaha, ska kolla på det!

Jag kör ett klassiskt trådkap och frågar: vilka telefoner har mp3, hyffsad lagringskapacitet/batteritid och EN HÖRLURSSLADD SOM INTE TRILLAR AV SÅ FORT MAN VICKAR PÅ DEN EN GRAD?! :mad:

Jag kör ett klassiskt trådkap och frågar: vilka telefoner har mp3, hyffsad lagringskapacitet/batteritid och EN HÖRLURSSLADD SOM INTE TRILLAR AV SÅ FORT MAN VICKAR PÅ DEN EN GRAD?! :mad:

iPhone :D

Var det inte en sån här tråd alldeles nyss?

SE c702. Gör allt man verkligen behöver, inte allt för mycket man inte behöver, vettiga prestanda, vettig batteritid, GPS är alltid kul, lite stötsäker, lagom fuktsäker för att kunna ligga i en ytterficka i textilstället i fyra timmar på motorväg i ösregn utan att ta skada.

Är man en tekniknörd finns det bara 2 riktiga kombatanter som dina surt förvärvade pengar:

Iphone 3GS. Superb telefon som tyvärr lider av Applehybris (dom skall bestämma allt), kan ej multitaska, irriterande.

HTC Hero. Googles Android med ett riktigt snyggt användargränssnitt. Samma processorhastighet och minneskapacitet som 3GS men med möjlighet att anpassa tills man blir snurrig.

Jag handlade HTC´n när den kom för att den kan multitaska, jag har inte ångrat mig en sekund!

Smaken är som baken mellan de 2, gå till en butik och känn på dom!

En "dogfight" mellan de 2:

Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=G5F0Ruzwos8
Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=5xMUEhFBJ8g
Del 3: http://www.youtube.com/watch?v=xa1zvj5YDy4

/ Jens

Någon som lirar midpssh/irssi/screen i sin telefon?
Behöver ha en ny där det blir läsbart. W800 är ghey.

Bra länkar jens, HTC;n såg roligare ut, men det såg ut som att iphone;n hade klarare skärm, kanske bara var en synvilla, får åka o klämma lite på dom

Och ajfånen är en kopia på gamla hederliga Ericsson r380...

Apple kommer aldrig på något själv, bara kopierar..

Du menar som det första operativsystemet som var en kopia av vad? Det enda som var liknande på r380 var touchskärmen men inte några av funktionerna. Jag snackar om skrollfunktionen, pinch in/out, layouten på ajfans tangentbord, mm. det är så när som på identiskt på kopiorna. Och inget fel med det.

vad tror ni om Sony Ericsson C901? jag har en Sony Ericsson K750i som jag är jättenöjd med, men tänker att det är snart dax att byta..

vad tror ni om Sony Ericsson C901? jag har en Sony Ericsson K750i som jag är jättenöjd med, men tänker att det är snart dax att byta..
Den är riktigt bra! Är du nöjd med din k750 kommer du bli nöjd med c901. Det mesta är sig likt, bara ett par snäpp bättre.

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back