Bischan
Born to be Wild
Den är riktigt bra! Är du nöjd med din k750 kommer du bli nöjd med c901. Det mesta är sig likt, bara ett par snäpp bättre.
gött att höra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den är riktigt bra! Är du nöjd med din k750 kommer du bli nöjd med c901. Det mesta är sig likt, bara ett par snäpp bättre.
Är man en tekniknörd finns det bara 2 riktiga kombatanter som dina surt förvärvade pengar:
Iphone 3GS. Superb telefon som tyvärr lider av Applehybris (dom skall bestämma allt), kan ej multitaska, irriterande.
HTC Hero. Googles Android med ett riktigt snyggt användargränssnitt. Samma processorhastighet och minneskapacitet som 3GS men med möjlighet att anpassa tills man blir snurrig.
Jag handlade HTC´n när den kom för att den kan multitaska, jag har inte ångrat mig en sekund!
Smaken är som baken mellan de 2, gå till en butik och känn på dom!
En "dogfight" mellan de 2:
Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=G5F0Ruzwos8
Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=5xMUEhFBJ8g
Del 3: http://www.youtube.com/watch?v=xa1zvj5YDy4
/ Jens
Den e la onödigt diir o tjock o stor! måste finnas nått nättare/lättare/billigare!?![]()

Själv köpte jag en SE W995 idag. Precis hunnit klämma in lite film och en massa musik i den. Första intrycket är att den verkar väldigt trevlig och hyffsat snabb i menyernaLite större display hade varit trevligt, men då hade ju yttermåtten fått stryka på foten. Känns som en bra kompromiss iaf
![]()
Kollade faktiskt igenom filmerna, men jag tycker han missar hela grejen med varför Iphonen är bättre..
Med en Iphone har du tillgång till ditt mobileMe konto/funktion som gör så du kan starta din dator, som står hemma, från jobbet och hämta en fil du glömt när du än vill, bara sådär.
Sen är jag väldigt taggad på iphonen för att du kan styra en massa program som du har i datorn genom iphonen när du jobbar. Säg att jag är i en studio, har ett band som jag riggat upp allt för, bandet kommer dit, men gitarristen är sjuk och jag som egentligen är producenten och ljudteknikern måste vicka som gitarrist. Då finns det faktiskt program som gör att även om jag är i studiorummet och inte har tillgång till datorn som är i kontrollrummet(som oftast är på andra sidan en stor tjock ljudisolerad väg) så kan jag ändå, via en Iphone starta inspelning och ändra volymen på något från studiorummet.
Hela apples ide är att allt ska vara "plug'n'play" och att allt ska funka tillsammans utan massa krånglig installering och skit. Så det känns lite som han missar en hel dimension av bland annat funktioner mellan mobilen och arbets/hem-datorn.
@Teo: Självklart har dom spanat in hos Apple redigt, men deras 7 "home screens" tar det hela till en ny nivå. Användarvänligheten är samma och de fasta knapparna hjälper till mycket i många applikationer. Apple måste göra något mycket mer till OS4 för att inte bli frånkörda av Android-byggnationerna tror jag.
/ Jens
Det kommer de att göra med tanke på att det var en lätt fisig uppdatering till 3GS även om det är ganska stora grejer men luren ser exakt likadan ut. Något jag iof blir impad av nu när mobiler spottas ut och det enda som egentligen skiljer är designen så har apples fån sett lika dan ut i 2 år när nästa uppdatering kommer. Min dator är 4 år gammal och den nya designen kom i vintras.
Annars så visar filmerna lite det man kände. ajfan är bäst på att göra det grejer den kan men konkurrenterna är hungriga på att sno åt sig sin del av marknaden och snålar inte med finesserna. Men det krävs en lur som HTC för att det inte ska bli pinsamt som med LG arena.
Men då kan man stänga av touchFLO och SenseUI (som är HTC´s designgrejer till Android) och då är den i princip som en Ifån och snabb som skam. Men det ska ju va snyggt!
/ Jens
Snyggt är föbannat viktigt!
Allt det där gör Hero´n med. Allt handlar om Appar, precis som hos Apple.
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|