Hsb-Chrille
Blå-Gult regerar
Det är en FE650 s, just nu är den utrustad med FP helsystem, supermotardhjul samt E-märkta miniblinkers. Har beställt E-märkt diodbakljus och skyltbelysning. Backspeglarna sitter inte på.
Den ska tydligen gå max 97 km/h, låta 87 dBa, ha 10kw effekt och max rpm ska vara 5200
Mina frågor:
Får jag ha FP-systemet på om jag bara får det att låta väldigt lite och strypa ner effekten?
Jag blev konfunderad då jag såg att min hoj ska ha 21" samt 18" hjul, "s"'et efter 650 ska väl endå betyda att den har motardhjul? Ska jag bry mig om det?
Behöver man backspeglar?
Vad är det värsta som kan hända om jag besiktigar den ostrypt? Reggbesiktning?
Renovera motorer och sånt kan jag göra när det behövs med när det gäller skitsaker som besiktning är jag ganska lat... Så bullen snälla hjälp mig.
/En Husaägare i nöd
Den ska tydligen gå max 97 km/h, låta 87 dBa, ha 10kw effekt och max rpm ska vara 5200

Mina frågor:
Får jag ha FP-systemet på om jag bara får det att låta väldigt lite och strypa ner effekten?
Jag blev konfunderad då jag såg att min hoj ska ha 21" samt 18" hjul, "s"'et efter 650 ska väl endå betyda att den har motardhjul? Ska jag bry mig om det?
Behöver man backspeglar?
Vad är det värsta som kan hända om jag besiktigar den ostrypt? Reggbesiktning?
Renovera motorer och sånt kan jag göra när det behövs med när det gäller skitsaker som besiktning är jag ganska lat... Så bullen snälla hjälp mig.
/En Husaägare i nöd