Ska besiktiga Husan

Sådärja, då var besiktningen genomförd, lite klagomål på dåligt framljus men annars var det inga problem. Jag hade på motardhjulen och FP-systemet, det var dock strypt med en konservburk (startgas) där jag öppnat botten och toppen och proppat in en massa stålull och sedan kört in imellan krökarna och ljuddämparn (skickar upp en bild när jag plockat ur den).

Besiktningsgubbe: "Hundratre decibel... mjaa okej då, det är väl på gränsen men..."

Hjulen kommenterade han inte öht. Inte heller att det inte var några backspeglar på, men det var det ju som sagt inget krav på.

Så nu är jag rättså glad :D

hur löste du det med effekten. På min står det 12 kw, men det är den knappast. Jag har iof tungt kort och betalar förs. för full effekt, men blir den underkänd om den besiktigas ostrypt. Jag har sökt men ej funnit:rolleyes:

Min fråga är: När man besiktigar, måste man strypa ner den till 12 kw??

Skulle vara mycket tacksam för svar...

hur löste du det med effekten. På min står det 12 kw, men det är den knappast. Jag har iof tungt kort och betalar förs. för full effekt, men blir den underkänd om den besiktigas ostrypt. Jag har sökt men ej funnit:rolleyes:

Min fråga är: När man besiktigar, måste man strypa ner den till 12 kw??

Skulle vara mycket tacksam för svar...

Ja det "måste" man. Jag gjorde det inte, min gick igenom. Den blev t o m provkörd.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park