Ska Ankan1 få fortsätta att posta sina videos?

Skall Ankan1 få fortsätta posta videos helt ohämmat?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Det har väl inte undgått någon att Ankan1 formligen vräker ut, vanligtvis ryska, videos och startar en ny tråd varje gång. Skall han verkligen få fortsätta?

Jag tror vi kör en liten lördagspoll på det :cpparty

Egen tråd som junioren jjcbr. Så kan han posta hur mycket han vill. Vill man inte läsa låter man bli.

Det är ju knappast så att resten av trådarna på detta ställe når verkshöjd direkt då jag förstår inte problemet. Sup ner er och lopgga ut från SH det är lödragskväll.

//Inteallsbitterförattjagsitterpåjobb

Vad fan är problemet? Gillar man inte Ankans videosnuttar, ge fan i att titta på dem i så fall....

Med tanke på hur lite filmer som annars publiceras i den forumdelen så tycker jag att han kan gott fortsätta att lägga in saker, men skippa gärna klippen där folk dör/skadar sig allvarligt.

Jag kollar aldrig i samlingstrådar. Asjobbigt att försöka leta upp klipp i dem. Bättre med en massa separata trådar som gör att det känns som om SH har aktivitet.

Det är ju knappast så att resten av trådarna på detta ställe når verkshöjd direkt då jag förstår inte problemet. Sup ner er och lopgga ut från SH det är lödragskväll.

//Inteallsbitterförattjagsitterpåjobb

haha 5-1:a på den :tummenupp

Valde sista, "Vrid nacken av honom".
Men jag skulle även vilja plocka hans fjädrar också. :crash

Då JJCBRJJs mästerverk ändå måste hålla sig inom en samlingstråd och Ankans stulna videosnuttar ofta håller en likvärdig eller lägre klass (med en tydlig böjning åt folk som skadar sig host host) bör samma regler tillämpas!

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!