Sköna Mc oneliners

En på mitt förförra jobb frågade om nån ville köpa hans gamla mc. Den går bra ! Men där är ingen motor men den går bra !

"den får du aldrig igång igen"
Sagt av en passerande fylltratt
"för dy har tappat kicken"
När jag står på knä och försöker kolla oljenivån på gatan

Sagt av expediten till Triumphägare som köpte olja över disk.

"Ska du hälla den på marken direkt eller låta den gå genom motorn först?"

:7peta:smasha:crash:hej

20160507_161929.jpg

"Det är alltid en jävla trajja som börjar brinna!"

Hört på betongläktaren under SMpremiären 2016 på anderstorp

I depån lägger först ingen alls märke till min plastraket, då den på håll ser ut som vilken som helst. Efter en start (enstånka) brukar folk samlas och då kommer det:
Nyfiken: -Vad är det för en?
Jag: -Det är min! Jag har byggt den.
Nyfiken: -Jamen, vad är det för ram?
Jag: -Det är min! Jag har byggt den!
Nyfiken: *tyst*
Sen händer endera av följande:
1. Nyfiken tittar på mig och tänker: yeah, right, och lommar vidare.
2. Nyfiken och jag inleder en intressant diskussion om chassiegeometri, mental ohälsa eller John Britten.

Slår sällan fel.
Oneliner? Tja. Kanske när jag slog mig ner i matsalen på jobbet, bredvid en kollega, efter brutit handleden och fått en byggställning på armen (Hoffmaninstrument):
-Fy fan! Den har du brutit in i helvete!

Skickat från min SM-A310F via Tapatalk

I depån lägger först ingen alls märke till min plastraket, då den på håll ser ut som vilken som helst. Efter en start (enstånka) brukar folk samlas och då kommer det:
Nyfiken: -Vad är det för en?
Jag: -Det är min! Jag har byggt den.
Nyfiken: -Jamen, vad är det för ram?
Jag: -Det är min! Jag har byggt den!
Nyfiken: *tyst*
Sen händer endera av följande:
1. Nyfiken tittar på mig och tänker: yeah, right, och lommar vidare.
2. Nyfiken och jag inleder en intressant diskussion om chassiegeometri, mental ohälsa eller John Britten.

Slår sällan fel.
Oneliner? Tja. Kanske när jag slog mig ner i matsalen på jobbet, bredvid en kollega, efter brutit handleden och fått en byggställning på armen (Hoffmaninstrument):
-Fy fan! Den har du brutit in i helvete!

Skickat från min SM-A310F via Tapatalk

Vad är det för specar på din egenbyggda hoj? Intressant!

Varje gång jag tröttnar på att folk säger att jag ska köra försiktigt så svarar jag att jag tänker köra vilt och oförsiktigt för det är mycket roligare.

Skickat från min F5321 via Tapatalk

Kör vackert/snyggt brukar de på SMC hälsa efter en bandag. Den gillar jag!

"You ride a bike with you balls, not your arms!" Mattia Pasini för någon vecka sen när han blev frågad om hur han kan köra så fort trots sin trasiga högerarm. ( mannen bromsar med vänstern och använder inte koppling vid nedväxlingar)

Morbrorns moto guzzi california gick sönder och blev stående. För att få hem den lånade vi en släpkärra med tillhörande ramper av en gubbe, som då sa att vi behöver ju bara en ramp för "motorcyklar har bara hjul på ena sidan".

Morbrorns moto guzzi california gick sönder och blev stående. För att få hem den lånade vi en släpkärra med tillhörande ramper av en gubbe, som då sa att vi behöver ju bara en ramp för "motorcyklar har bara hjul på ena sidan".

Ja precis. På undersidan då alltså. :hihi

Back