Sköna Mc oneliners

Jag filtrerade bort fyrhjulingar / ATV då jag inte anser att de är att betrakta som hojar...Men det betyder ju i så fall att det finns nästan hundra unika fyrhjulingar, utöver fyrahundra unika "vanliga" hojar...Nästan värre...

-"Om du vill att det ska låta sådär kan du väl dra in avgasröret i hjälmen?"
Äldre arbetskollega med andra värderingar än en yngre med ny supermotard.

Helgens bästa, uttalat av argsint white trash kärring som hoppade ur en bil samtidigt som jag klev av hojen:

"Men...du ska OCKSÅ köra över farthindrena...!!!"

Vägen till kommunens största badplats har i sedvanlig ordning försetts med tillfälliga farthinder, sådana där orange plastremsor som kommunen envisas med att lägga ut lite här och där. Vägen är väl fem meter bred, farthindrena kanske fyra och femtio. Alltså ett jävla irritationsmoment för alla bilar men tillräckligt med plats för att snyggt åka vid sidan om med vilken hoj som helst...

Min gissning är att kärringen tappade telefonen och fejsbook-kontakten, alternativt spillde ut rödvinet då bilen guppade till över farthindret.

Helgens bästa, uttalat av argsint white trash kärring som hoppade ur en bil samtidigt som jag klev av hojen:

Vägen till kommunens största badplats har i sedvanlig ordning försetts med tillfälliga farthinder, sådana där orange plastremsor som kommunen envisas med att lägga ut lite här och där. Vägen är väl fem meter bred, farthindrena kanske fyra och femtio. Alltså ett jävla irritationsmoment för alla bilar men tillräckligt med plats för att snyggt åka vid sidan om med vilken hoj som helst...

Min gissning är att kärringen tappade telefonen och fejsbook-kontakten, alternativt spillde ut rödvinet då bilen guppade till över farthindret.

Sån där kommentarer förgyller ju en hel vecka minst. :hihi

Du störde ju hennes känsla för ordning i samhället, du följde inte reglerna så i hennes ögon är du en renodlad anarkist!!! :)

"Har du problem med ljud du inte gillar kanske du ska använda hörselskydd!" :D

Standard BMW, med originalblås.

"Du kanske skall se över ljuddämparen om du behöver hörselproppar innanför hjälmen. Tänk på oss andra runt omkring, som inte ens har hjälm som skydd." sade den näbbige när jag rullade di gule inför avfärd.

För en gångs skull blev jag svarslös. Hur når man en sådan människa?

Standard BMW, med originalblås.

"Du kanske skall se över ljuddämparen om du behöver hörselproppar innanför hjälmen. Tänk på oss andra runt omkring, som inte ens har hjälm som skydd." sade den näbbige när jag rullade di gule inför avfärd.

För en gångs skull blev jag svarslös. Hur når man en sådan människa?

"Det är ju det jag gör, funderar hela dagarna på hur jag skall jävlas med just DIG."

:nicka

Hipster som betraktar min 124"-sportster på en bensinstation.
"Vart köpte du det här kittet?" :3freak

Today It's win or hospital!
Har ett svagt minne att det var Ruben Xaus som sa det vid nåt tillfälle!

"Det man inte har i huvet får man ha i plånboken"
Gäller väl generellt det mesta här i livet.

"Den är inte trasig, den ska låta så!"

Sagt av alla Ducati-ägare någonsin. :fakta

DSC00286.jpg

Av alla hojar jag haft så har nog den här dragit till sig flest nyfikna och "förståsigpåare"
Några kommentarer är:

- Har du byggt den själv?
- Det är en 400 va?
- Ere en japanare, osv osv...

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!