Sköna Mc oneliners

"-Stop climbing on the bike, your not fast enough..."

Sagt av en coach från California Superbike School till min kompis Hans-Olof under övning med körställning och att hänga ut med kroppen... :D

Vilket jävla motorcykelgeni man är.
- RoLLER "RoLLER Slangskolan del 4"

Haha, Arne anka va ju skitbra. Va det inte Arne som drog den där.... hellre en rövare i poolen än en polare i röven

Snöskotertidningen Snow Rider hade en egen variant som mycket väl skulle kunna användas av de som åker tvåtaktshoj - hellre pipor och portat i skogen än pippad och portad på krogen.

Yeah right!
Det vet man väl att allt går galet om man skall göra sig till och uppföra sig på ett annat vis än normalt.

"Kör som du brukar" är en mycket tryggare uppmaning.

Den är alltid lite konstig att svara på. Man säger. Det skall jag göra. Men helt ärligt, jag tror aldrig nånsin att jag tänkt. Han/hon bad mig köra försiktigt. Då skall jag göra det. Direkt man stängt dörren om sig. Har man kastat det rådet i bästa närmsta buske :)

Jag hade Ingz bakpå när vi drog NY-Niagara-Ohio-Chicago-Nashville förra sommaren.

Efter att jag laddat på lite väl hårt över några broar med tveksam kvalitet och fått både hoj och tjej luftburen fixade vi till matchande t-shirts. :D

14141880_10154174914276773_5426104973704209092_n.jpg

Det här är nog den skönaste ordväxling jag varit med om!

Har hojen display: ad vid cafébordet där jag sitter och äter sushi när det stannar till en gammal farbror med hängslen och spatserkäpp. Han tittar storögt på MC: n och jag säger: -Hej!

Mannen: "Metzeler"?
Wille: "Däcken"
Mannen: "Vilket märke?"
Wille: "Yamaha"
Mannen: "200?"
Wille: "200+"

Den gamle mannen lyser upp och säger: -lycka till! Och promenerar iväg.

Den är alltid lite konstig att svara på. Man säger. Det skall jag göra. Men helt ärligt, jag tror aldrig nånsin att jag tänkt. Han/hon bad mig köra försiktigt. Då skall jag göra det. Direkt man stängt dörren om sig. Har man kastat det rådet i bästa närmsta buske :)
Varje gång jag tröttnar på att folk säger att jag ska köra försiktigt så svarar jag att jag tänker köra vilt och oförsiktigt för det är mycket roligare.

Skickat från min F5321 via Tapatalk

Varje gång jag tröttnar på att folk säger att jag ska köra försiktigt så svarar jag att jag tänker köra vilt och oförsiktigt för det är mycket roligare.

Skickat från min F5321 via Tapatalk

Blev tillsagd att "köra försiktigt" av en manlig, 30-nånting arbetskamrat för några veckor sedan. Det var så märkligt att jag trodde att han skojade tills han upprepade uppmaningen.

"your ambition outweighs your talent" Casey Stoner

När man blivit stoppad som svar på de synpunkter någon har
"Nu tycker jag du är alarmistisk. Det var ju bara en Maria för att vara framme i tid."
alternativt mer manligt
"Nu tycker jag du är alarmistisk. Det var ju bara en Ågren för att vara framme i tid."
alternativt mer myndigt
"Nu tycker jag du är alarmistisk. Det var ju bara en Generaldirektör för att vara framme i tid."

"Avstannat café racer projekt."

Näst vanligast på Blocket, men ändå ljusår efter "unik caferacer".

Det finns just nu nio hojannonser som innehåller "avstannat" men hela 481 (fyrahundra jävla åttio en...!) hojannonser som innehåller ordet "unik"...

Näst vanligast på Blocket, men ändå ljusår efter "unik caferacer".

Det finns just nu nio hojannonser som innehåller "avstannat" men hela 481 (fyrahundra jävla åttio en...!) hojannonser som innehåller ordet "unik"...

Ja jävlar. Det räcker tydligen med att man byter till kinatillverkade kopplingsgrepp eller slänger på en monsterklibba på hojen för att den ska vara unik. :D

Alatalo;6342867 Det finns just nu nio hojannonser som innehåller "avstannat" men hela 481 (fyrahundra jävla åttio en...!) hojannonser som innehåller ordet "unik"...[/QUOTE skrev:
Nu är dom 579 unika motorcyklar på Blocket:zpy

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...