Skåååååååål!

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Nu sitter jag och EBS och förfestar inför David Gahan-konserten ikväll. :öl :öl :öl :rock :rock :rock

Hoppas ni ARBETARE har en trevlig tisdagskväll utan sprit och annat tilltugg. ;)

//Fröken Sprit och EBS :rock

Vill inte höra!!!! :mad:
Sitter på jobbet och sliter fortfarande :huvet

watson skrev:
Nu sitter jag och EBS och förfestar inför David Gahan-konserten ikväll. :öl :öl :öl :rock :rock :rock

Hoppas ni ARBETARE har en trevlig tisdagskväll utan sprit och annat tilltugg. ;)

Konsert med vem då, saru?

Morrr :mad:

Så sitter en annan och jobbar och sliter så svetten lackar. Vill med festa och ha kul.

Ha så trevligt och sjung ikapp med varandra :fyllisar

Vem fan är David Gran? Måste man vara full för att uppskatta hans musik? Varför gör ni inget vettigt med era liv? Bor ni ihop eller? Får Emil vara ute så länge för sin mamma? Många frågor......

OLJEKYLD GSXR skrev:
Vem fan är David Gran? Måste man vara full för att uppskatta hans musik? Varför gör ni inget vettigt med era liv? Bor ni ihop eller? Får Emil vara ute så länge för sin mamma? Många frågor......

1. David Gran är nån nisse som ska sjunga
2. Troligtvis :va
3. Nyttigt, sen NÄR är det onyttigt att supa och fika?! :D
4. Nej vi bor isär med har delat vårdnad
5. Mamma vet inget.. :D:D:D

//EBS @ Watsons konto

OLJEKYLD GSXR skrev:

1. Han är gud
2. Det funkar bättre då, men allra bäst med hash. :D
3. Vettigt?! Hur menar du nu?!
4. Schh... säg inget till Johan. ;)
5. JAG bestämmer det!

// Watson @ Watsonskonto

Men pöjkar pöjkar... Vet ni inte vem det är?

Ja ja, vad ska man säga om dagen ungdomar... ;)

Jag hoppas verkligen att Emil bara dricker hallonsaft! :rolleyes: (som BB gjorde hemma hos mig, vi vuxna måste ta vårt ansvar) :fyllisar Hälsa lillponken från tant Frida :hej

Polly skrev:
Jag hoppas verkligen att Emil bara dricker hallonsaft! :rolleyes: (som BB gjorde hemma hos mig, vi vuxna måste ta vårt ansvar) :fyllisar Hälsa lillponken från tant Frida :hej

Glömma det! Jag ska supa honom full så jag får det varmt å skönt i sängen inatt. :rolleyes:

//Fröken W

Hej tant Frida! :hej

//EBS

Va fan!
Har ni redan hämtat er från fredagen?? :va
Jaja, ha så kul! :fyllisar
/seg å gammal

Nice! En gammal favorit från min ungdoms dagar :D :yoparty

Sweedo: håll dig borta från fulölen och drick bara whisky så mår du mycket bättre ;) kvalitet är det som gäller

Synd bara att hans musik suger. Det svärtar liksom ner minnet av DM. Martin Gore däremot.... Mmmmmm.... Det är musik det.

watson skrev:
Nu sitter jag och EBS och förfestar inför David Gahan-konserten ikväll.

Nu är jag avundsjuk!!! :4skrika

Fast jag kan skryta med att ha träffat Depeche Mode IRL!!! :fakta :yoparty

Jag vill oxo vara full och träffa DM. Iofs så har de senaste liveupträdanden med Dave som jag laddat ned inte varit några höjdare. Både lät och såg ut som Bill Gates typ,,,,. Det var bättre förr,,,,. Undrar hur han kan låta så olika live och i studio? :rolleyes:

Tur man har sin hög med nära 100 CD med DM och DM-relaterat. :)

:fyllisar

Polly skrev:

Jag har ju den rätta åldern för att lagligt få förtära alkohol
Att jag sen föredrar vodka o baileys [sluuuurp] istället för konsums 3.5 % är en annan femma..

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...