Skänk mig era tomma bensindunkar

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Skall köra enduro-endurance och inser att mina 2x 25L aspen-dunkar kommer inte att räcka till. Åker ju numera ingen cykel som kräver racesoppa så jag har därför ingen egen produktion av tomma aspen-dunkar. Någon vänlig själ som har någon/ra över?

Kommer att vara på ERF på Knudan till helgen.

OT - men enduro, och 50 liter soppa kommer inte räcka? :D Man får hoppas det är fler än en hoj... :eek:

/J

OT - men enduro, och 50 liter soppa kommer inte räcka? :D Man får hoppas det är fler än en hoj... :eek:

/J

GG250 med vidöppet spjäll drar mycket bensin.:näsblod

Nejdå det är inte till en vanlig endurotävling utan mer offroad i stil med amerikanska Baja tävlingar.

Du kan få låna 1 aspendunk, den finns i hjärup

vi har bio etanol i dom.

Sök upp någon där du bor som syslar med berg värme dom har dunkar garanterat samma som jag har.

Jag har ett gäng 25 litersdunkar oxå som vi använde till ERF, dock känns det som en omväg att åka till Skövde för din del tror jag:)

SM-avslutning på Falkenberg nästa helg och Nordgren Racing brukar producera ett antal tomdunkar. :D

Brukar och brukar, det har väl hänt en gång förut för något år sedan då Gustav O utökade mitt dunkföråd.
Tror Oscar menade Nordgren. Jag har inga över tyvärr. Enklast är väl att köpa en dunk från Aspen, innehållet kan jag ta hand om. :D

Var hittar man mer info om sådana tävlingar??

kanske något man ska ge sig ut och titta på... och köra i framtiden

Ja, han har väldig separationsångest, det var därför jag garderade med bara producerar, inte "kom och hämta". :D

Om man producerar några per helg är man inte självförsörjande då?:va
Eller samlar han in avgaserna från soppan och med hjälp av en egenutvecklad katalytisk process återfår han bensinen? Eller vad gör han med alla dunkar?

Om man producerar några per helg är man inte självförsörjande då?:va
Eller samlar han in avgaserna från soppan och med hjälp av en egenutvecklad katalytisk process återfår han bensinen? Eller vad gör han med alla dunkar?

Enligt egen utsago köper han bara saker, säljer aldrig men t o m jag blev förvånad när Oscar säger att han tigger dunkar av andra. Det behövs ju inga extradunkar för att blanda, en Motul 800 i Aspen-dunken så är det klart.

Kommer du till Falken så finns det garanterat dunkar till dig, om inte annat så tar jag med mig en från Linköping ner. Kan vara kul att få ett ansikte på dig också, dessutom har vi alltid kakor. Oscar brukar komma med dem. :D Leta efter ett stort tält med gult tak som står utanför en depåbox för att torka från regn som ingen annan blev drabbad av från Karlskoga utom de som inte ens börjat packa kl 19.00. :hihi

Enligt egen utsago köper han bara saker, säljer aldrig men t o m jag blev förvånad när Oscar säger att han tigger dunkar av andra.

Kommer du till Falken så finns det garanterat dunkar till dig, om inte annat så tar jag med mig en från Linköping ner. Kan vara kul att få ett ansikte på dig också, dessutom har vi alltid kakor. Oscar brukar komma med dem. :D Leta efter ett stort tält med gult tak som står utanför en depåbox för att torka från regn som ingen annan blev drabbad av från Karlskoga utom de som inte ens börjat packa kl 19.00. :hihi

Att han aldrig säljer saker kan jag tro efter att ha tillbringat en afton i Anders lägenhet sprängfylld med spezialgeräten....

Tar Oscar med kakor så skall jag försöka komma om det världspolitiska läget inte är alltför besvärande.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park