Skänk mig era tomma bensindunkar

Att han aldrig säljer saker kan jag tro efter att ha tillbringat en afton i Anders lägenhet sprängfylld med spezialgeräten....

Tar Oscar med kakor så skall jag försöka komma om det världspolitiska läget inte är alltför besvärande.

Till Falken har jag nog en 2-3 du kan bli vid.

/Sleven

Ps. Anders lägenhet är varje räserförares drömboende :) Ds.

Ska vi byta mot tändstift!? :D

Jag tror nog jag avstår... USPS tracking säger att paketet just lämnade amerikat....

Någon annan som behöver tändstift föresten? Har börjat importera och fått fram både bra pris och kort leveranstid även på special kittstift.

Pris på NGK R7282-105?

530+moms så det är inte riktigt lika billigt som att beställa från TSR

Har man tid att vänta tills nästa gång någon av mina tändstiftskurirer flyger till USA så kan man slippa moms och få ner grundpriset något.

Last edited:
Jag tror nog jag avstår... USPS tracking säger att paketet just lämnade amerikat....

Någon annan som behöver tändstift föresten? Har börjat importera och fått fram både bra pris och kort leveranstid även på special kittstift.

Närå, det var inte så jag tänkte, men om jag ska ner till Charley-K framgent så kan jag ju hiva in ett gäng dunkar i Lill-Lejonet.
Explosivare har den bilen aldrig varit! :D

Sen skickar du farsgubben på en tur... ;)

Närå, det var inte så jag tänkte, men om jag ska ner till Charley-K framgent så kan jag ju hiva in ett gäng dunkar i Lill-Lejonet.
Explosivare har den bilen aldrig varit! :D

Aha då låter det mer spännande. Skall kolla hur många dunkar jag får loss under helgen på Knudan så hör jag av mig.

Hmm...
Varför köper du 25-liters dunkar med Aspen?
Jag har nyligen blivit av med två st 25l Aspendunkar, varav den ena oöppnad vid ett inbrott på min gård.
Man blir ju lite paranoid, men... var det du?

Hmm...
Varför köper du 25-liters dunkar med Aspen?
Jag har nyligen blivit av med två st 25l Aspendunkar, varav den ena oöppnad vid ett inbrott på min gård.
Man blir ju lite paranoid, men... var det du?

Givetvis var det jag som stal din bensin såg du inte lappen och pengarna som jag lämnade i dörrspringan?:rolleyes:

Anledningen är att dunkarna för racesoppa är väldigt bra att förvara bensin i och nu råkar jag behöva ett flertal sådana inför ett race. Många raceåkare producerar tomdunkar på löpande band som sedermera slängs.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park