ulle_8
Ny medlem
Busschaffisar
är det inte deras skyldighet el nåt att kolla så att den är tom vid ändhållplatsen....
har somnat på bussen själv och åkt ännu ett varv

har somnat på bussen själv och åkt ännu ett varv

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Smeddie skrev:När jag så småningom tvingades parkera hojen upptäcker jag i ögonvrån något stort vitt som anfaller min vänstra fot. Livrädd hoppar jag två meter i sidled men det där vita bara följer efter, fast inställt på att äta upp min fot är jag övertygad om. Hoppar ytterligare två meter baklänges denna gång, faller handlöst in i ett buskage. NU upptäcker jag att det fasansfulla odjuret som försöker mörda mig är en prislapp modell STÖRRE som hela tiden suttit på min vänstra (nyinköpta) stövel.
ulle_8 skrev:är det inte deras skyldighet el nåt att kolla så att den är tom vid ändhållplatsen....
har somnat på bussen själv och åkt ännu ett varv![]()
![]()
Vegas skrev:helgen efter så träffa jag en snärtapå mitt jobb, kul tänkte jag & följde med henne hem.
hon var i lite mer passande ålder så jag stanna efter åt
på morgonen när man vakna så frågade hon snällt om jag ville ha kaffe, gick mer i köket & ska få lite kaffe då hon säger: det här är min mamma, agneta...
mamma vänder sig om, & det är då kvinnan från föregående helg..![]()
vad säger man då???![]()
![]()
![]()
WestW skrev:Hände mig som utbytesstudent i USA. Är på en fest strax innan jag ska åka hem och en kul kompis säger åt mig att jag ska in i ett rum tillsammans med en tjej med gigantiskaHon drar av sig tröjan och tar fram en tutte och säger åt mig att klämma
Jag är inte trög så jag passar på. Sen åker den tillbaka och tröja på igen. Hon berättar att min polare förklarat att jag aldrig sett ett bröst och jag ska ju åka hem till Sverige och hon kommer aldrig träffa mig igen.
Behöver jag säga att det var en av alla kul grejer jag och mina polare hittade på. Denna kan jag dock bara tacka min kompis för.
Lartes skrev:Jag får väll bjussa på en jag med, det mest pinsamma med den här händelsen är att den utspelade sig för inte alltför länge sen:
Jag satt på fest hos en polare och hade tagit med en tjej dit, tjejen ifråga ser duktigt bra ut och jag trodde väll att det aldrig skulle hända nått.
Men efter lite bira & sprit så började damen ifråga pilla lite på familjejuvelen och min kväll verkade förvandlas till en toppenkväll, så jag satte igång ordentligt på sponken.
Sponken resulterade i att jag blev duktigt på lyset och när jag & fröken åkte hem till mig för att "get down with buissnes" så, istället för att pilla in den där den ska vara, låg jag och försökte pilla in grejjen i lakanet samtidigt som tummen (eftersom den e så liten så kan jag inte hålla i den med hela handen & styra samtidigt) åker in i rumpan på henne.
Jag tror att jag ,på fullaste allvar, är inne i henne ända tills jag hör:
-Hoppas det där är lite fel sak på fel ställe va?
Hyffsat generad konstaterade jag fort att jag inte va i skick att fortsätta, utan vända mig om och somnade på ca 10sek![]()
korvgubbe skrev:Hoppas du tvättade tummen innan du satte dig på hojen dagen efter! Måste nog byta handtag annars! *s*
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten