Skämmiga grejer!

ulle_8

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2004
Ort
Skellefteå
Hoj
street rippa
Busschaffisar

:va är det inte deras skyldighet el nåt att kolla så att den är tom vid ändhållplatsen....

har somnat på bussen själv och åkt ännu ett varv :huvet

:confused:
 

Peaches

Peaches
Gick med
23 Apr 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Sv 650
Smeddie skrev:
När jag så småningom tvingades parkera hojen upptäcker jag i ögonvrån något stort vitt som anfaller min vänstra fot. Livrädd hoppar jag två meter i sidled men det där vita bara följer efter, fast inställt på att äta upp min fot är jag övertygad om. Hoppar ytterligare två meter baklänges denna gång, faller handlöst in i ett buskage. NU upptäcker jag att det fasansfulla odjuret som försöker mörda mig är en prislapp modell STÖRRE som hela tiden suttit på min vänstra (nyinköpta) stövel.


Helt klart bäst hittills !!!! :lol :lol :lol
 

Lommen

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
ZX9R "såld"
ulle_8 skrev:
:va är det inte deras skyldighet el nåt att kolla så att den är tom vid ändhållplatsen....

har somnat på bussen själv och åkt ännu ett varv :huvet

:confused:

Det är tydligen upp till var och en att hålla sig vaken om man vill gå av
bussen på rätt ställe. Men efter min incident så har dom ändrat sina
rutiner så att de måste kolla bussen innan de åker från sista
hållplatsen. Jag kunde ju ha varit avsvimmade eller dylikt..
 

iskalla_killen

Boooooring
Gick med
14 May 2004
Ort
Gävle
Hoj
VTR1000F - Såld :( Letar nytt...
Mest pinsamma i nyktert tillstånd är nog när jag skulle lämna en nyckel till min syrra som satt och pluggade på biblioteket i stan. Efter att ha yrat omkring ett tag ser jag henne längre bort vid ett bord med ryggen mot mig. Jag knallar fram tyst och blåser henne i nacken för att skrämmas… Jag blir väldigt förvånad när hon vänder sig om och det visar sig vara någon jag aldrig sett förr!! Tjejen ser också ut som ett frågetecken!! Kändes som tiden stod stilla ett tag...
”Hejhej” är det enda jag får fram, sedan linkar jag vidare mot närmsta hylla och låtsas leta efter en bok :tummenupp
 

the_shadow

jag kommer att bli krockskadad :S
Gick med
12 May 2004
Ort
i en mega stor grop, markaryd
Hoj
yamaha tzr 87. jävla massa moppar
haha. mycket roligt har ni ju varit med om.. :lol

men har själv en liten historia.

var förra månaden på en liten lokal rockfest :yoparty . jag och grabbarna var uppe i vårt tält och förfestade :fyllisar så in i helvete (stro-rom och massa bärs) gick vi 18.00 tiden ner till festivalplatsen och kännde mig lite gunging.

och vid 19.30 tiden hade jag ytterligare slökigt några bärs och var rejält ladadd och skulle gå ut och ta en piss. ner med gylfen och ut med snorren, :arsele fast där kom jag inte längre. raklång trillade jag baklänges och blev liggandes, DECKAD. när jag en stund senare var vid medvetande så satt fyra kvinnliga vakter runt mig, och med snorren fortfarande ut hängandes..

lagom pinsamt om man säger så
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Jag var i Frankrike på utbytesresa förra hösten. Vi var inte så många, 9 elever + 2 lärare, så vi blev ett ganska sammansvetsat gäng, och man fick ju höra en del språkgrodor de andra gjort... Att jämföra med sina egna.

Bland annat gick vi alla (utom en av lärarna) omkring och tackade för maten med uttrycket "Non merci, je suis pleine" (=Nej tack, jag är mätt -- trodde vi). Det var väl ingen som lade märke till konstiga blickar från fransmännen... Je suis pleine betyder alltså "jag är betäckt".... :näsblod

En annan av tjejerna berättade att hon hade arbetat som trainée i ett stall på Irland... (trainee på engelska = praktikant, trainée på franska = slampa....) :rofl
 

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
Vegas skrev:
helgen efter så träffa jag en snärta :tuttar på mitt jobb, kul tänkte jag & följde med henne hem.
hon var i lite mer passande ålder så jag stanna efter åt
på morgonen när man vakna så frågade hon snällt om jag ville ha kaffe, gick mer i köket & ska få lite kaffe då hon säger: det här är min mamma, agneta...
mamma vänder sig om, & det är då kvinnan från föregående helg.. :rodnar
vad säger man då??? :crash :ajjabajja :klappar

De där är inte pinsamt! Det är respekt! :Bugar
Mamma o dotter är inte lätt att få till det med, fråga du inte om ni kunde köra en dubbel?! närmaste jag kommit är två systrar, dock ej samtidigt :mad:

Vet inte om de är så pinsamt det som hände mej men...
Jobbade då på Ica Kvantum där de jobbar många fina flickor :tuttar och vi belönades då o då med gratis dricka på firma fester. På en av dom händer följande:
En av "tanterna" en hyffs sexig tant i 35 årsåldern hade precis separerat från sin man, dock ej skilt sej. Jag raggar satan o framåt småtimmarna hamnar vi i hennes (och exets) hus lekandes i sängen. På morgonen, fuktansvärt bakis efter att ha öppnat nästintill alla exets vinflarror av dyrare märke (vinsamlare) :) sitter hon på sängkanten o är halv chockad, xxxxx va här nyss, säger hon.. haha..
Han hade tydligen stått o glott på oss när vi sov o känt igen mej genom min tatoo. Dom hade tydligen grälat lite men jag sov som en skadeskjuten gris så jag hör inget. Aja.. Sen kör hon hem mej i snubbens M5:a, skulle han ha sett. Haha... de roligaste är att han då blivit tillsammans med mitt gammla kk o han drar givet hela storyn för henne så jag får höra ett o annat sen. :hihi
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Väldigt full och träffar en tjej på krogen. Trixar och donar hela kvällen. En kompis meddelar att hon är ful som stryk. Jag smiter undan strax innan det är dags att åka hem. Irrar runt på stan tills jag ser polarens bil som ska skjutsa hem oss. Slänger mig in i bilen och berättar glatt och högljutt hur skönt det var att komma undan den fula häxan. Problem ett dyker upp. Hon sitter i baksätet. Mina bussiga polare ska jävlas med mig och har sagt att dom ska skjutsa hem henne och mig till henne. Får kliva ur hemma hon henne och göra allt för att bli av med henne så jag får sätta mig i bilen och åka hem. Får samtidigt hålla i bildörren eftersom mina polare tänker dra och lämmna mig där. Kommer hem och däckar direkt. Telefonen ringer dan efter och jag är tacksam att vara hemma och vid liv svarar glatt utan att kolla på telefonen. Det är hon! Polarna har gett mitt nummer till henne. Efter inte ha svarat i telefon på någon månad löser det sig iaf.

Är det någon som vet vad man ska ha kompisar till? :D
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Hände mig som utbytesstudent i USA. Är på en fest strax innan jag ska åka hem och en kul kompis säger åt mig att jag ska in i ett rum tillsammans med en tjej med gigantiska :tuttar Hon drar av sig tröjan och tar fram en tutte och säger åt mig att klämma :va Jag är inte trög så jag passar på. Sen åker den tillbaka och tröja på igen. Hon berättar att min polare förklarat att jag aldrig sett ett bröst och jag ska ju åka hem till Sverige och hon kommer aldrig träffa mig igen. :brinnerup Behöver jag säga att det var en av alla kul grejer jag och mina polare hittade på. Denna kan jag dock bara tacka min kompis för.
 

ulle_8

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2004
Ort
Skellefteå
Hoj
street rippa
Bussåkande

:Bugar ja ja,, det är klart att det är mitt eget fel om jag somnar dum som man e :huvet

men det va just det, det finns juh folk som kanske inte är vid liv, svimmat eller helt enkelt kolat :död ... det va därför jag undrade om en liten snabbtitt inte skulle vara på plats innan man ställer av bussen i ett garage
:va :confused:
 

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Skåne
Hoj
Hojlös :(
WestW skrev:
Hände mig som utbytesstudent i USA. Är på en fest strax innan jag ska åka hem och en kul kompis säger åt mig att jag ska in i ett rum tillsammans med en tjej med gigantiska :tuttar Hon drar av sig tröjan och tar fram en tutte och säger åt mig att klämma :va Jag är inte trög så jag passar på. Sen åker den tillbaka och tröja på igen. Hon berättar att min polare förklarat att jag aldrig sett ett bröst och jag ska ju åka hem till Sverige och hon kommer aldrig träffa mig igen. :brinnerup Behöver jag säga att det var en av alla kul grejer jag och mina polare hittade på. Denna kan jag dock bara tacka min kompis för.



fick du inte göra något mer:D
 

Per_Puda

guess who
Gick med
12 May 2004
Ort
Skåne
Hoj
Skrot,
hehe :rofl

Kan säga vi i vår klass var i tyskland (hamburg) för ett år sedan, Så vi gick ju ner till stan (reperbahn) gick där o kolla alla horor o gick runder där på olika strippklubbar..

Väl inne på en klubb så kommer de fram 2 strippor o sätter sig brevid mig o polaren full som man var så sitter man där o häller i sig mer då frågar de om de får något visst säger jag :4skrika De ville ha lite champange kollade i menyn vad de kosta. Jo så ju rimligt ut 75 euro (750 svenska) :huvet..... Som sagt full var man o missuppfattade priset trodde de var 75 svenska. lagom kul var de när man skulle betala :rodnar
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Man ligger ju i lä när det gäller pinsamheter iaf....

Det där med att fila med tjejen när någon kommer in är ju standard. Exets morsa såg oss nog fila minst 10ggr, hennes lillsyrra (fin som fan) 20-30ggr o hennes storasyrra hur många gånger som helst tror jag. Har tom en gång känt mig iaktagen och sen upptäckt henne när hon står i dörren o tittar på oss o flinar.

En annan gång hos exet vaknade jag sent och var bakis. Gick i kronans gröna fina fillingar till köket o öppnade kylen. Hör ett svagt "host" och tittar ut mot soffan där hennes morsa sitter med ett gäng väninnor o fikar!

Juffsade doggy med min nuvarande bredvid en pool i spanien för att efter ett par minuter upptäcka att grannarna filmar... :gnissla

Var i ett badhus i Idre med kompisar för att kolla tjejer. Vi började tävla lite om vem som kunde vara mest våglig, och snart så kastade vi våra badbrallor ett par meter för att sedan snabbt hämta dem. Det hela slutade med att jag ställde mig upp vid vattenbanan för att kasta ner dem o sen åka o hämta dem. När jag kom ner garvade polarna så de inte fick luft o pekade mot taket. Där hängde mina brallor på ett rör...
 

McRae

Radical Riders
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Trelleborg
Hoj
KTM 625 SMC -04
Vi var på muckarresa -97 i Hamburg.. En kille i plutonen var typ som Gomer Pyle i Full Metal Jacket, (kom från Harlösa vid Revinge) han hade i alla fall aldrig haft sex.
Så resten av plutonen skramlar till en flicka och vi går till en bordell..
Efteråt kommer han ut med världens smile.. På kvällen berättar han att han skulle pissa efteråt men hade glömt ta av kådisen.. den gled av full med piss och...
 

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vendelsö
Hoj
GSX1000R 07
Dags för mig att bjuda på en..

Jag och tjejen åkte till Zakynthos på semester. Jag har problem med att ligga still och sola så jag måste alltid roa mig med något annat som att köra moppe/mc eller snorkla mm.

Denna gången hade vi tagit moppen till en strand som låg rätt långt ifrån de stora tursitstränderna så det vara bara ca 10 pers till vid stranden. Efter 20 minuter så började jag tröttna på solen så jag tog på mig cyklopet och gav mig av.

Det fanns förvånansvärt mycket att titta på så det blev ju att man simmade längre och längre bort längs klippkanten. När jag legat i 1 timme så började jag bli riktigt pissnödig. Det var en bra bit tillbaka till stranden så jag bestämde mig såklart för att spä ut mitt kiss i medelhavet. :rolleyes:

Hade inte sett en enda snorklare på den timmen jag tillbringat i vattnet så jag kör näckningsmetoden under vattnet. Av med brallorna och släpper loss. Begrundar händelsen med cyklopet under vattnet och tittar upp :skrämd

Ca 2 meter från min show ligger det nu ett par och snorklar och jag är helt näck och kissar medans de tittar på. Jag var så där magiskt kissnödig också så det gick inte att strypa.

Får kommentaren - "Do you see anything interesting?" och svarar självklart som ingenting hänt - "Yes, I saw a pretty big barracuda"... de garvar och jag simmar vidare med badbrallorna i handen kissandes :rodnar
 

t-quick

oldie but goldie, HSK
Gick med
6 Mar 2003
Ort
småland
Hoj
KTM 625sxc, zx636r -03*såld, gsx750r -05 *RIP*
Jag hörde en historia om en lager kille i 35års åldern som åkte till
braås där han var uppväxt för att träffa gammla polare o supa, sagt och gjort föräldrarna var i sommarstugan så han hade huset för sig själv så när festen var slut tog han med en tjej till föräldranas sovrummet.Sen hade dom sex o somnade. killen vaknade på morgonen och är lite morgonkåt o kör ner handen i byxen på personen brevid han och känner en k*k då visar det sig att killens pappa som bråkat med frugan och kört hem mitt i natten, tjejen hade visst stuckit direk efter sexet.

den är ganska sjuk tycker jag
 

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
Borta
Jag får väll bjussa på en jag med, det mest pinsamma med den här händelsen är att den utspelade sig för inte alltför länge sen :rolleyes: :

Jag satt på fest hos en polare och hade tagit med en tjej dit, tjejen ifråga ser duktigt bra ut och jag trodde väll att det aldrig skulle hända nått.
Men efter lite bira & sprit så började damen ifråga pilla lite på familjejuvelen och min kväll verkade förvandlas till en toppenkväll, så jag satte igång ordentligt på sponken.

Sponken resulterade i att jag blev duktigt på lyset och när jag & fröken åkte hem till mig för att "get down with buissnes" så, istället för att pilla in den där den ska vara, låg jag och försökte pilla in grejjen i lakanet samtidigt som tummen (eftersom den e så liten så kan jag inte hålla i den med hela handen & styra samtidigt :rolleyes: ) åker in i rumpan på henne.

Jag tror att jag ,på fullaste allvar, är inne i henne ända tills jag hör:
-Hoppsan det där är lite fel sak på fel ställe va?

Hyffsat generad konstaterade jag fort att jag inte va i skick att fortsätta, utan vända mig om och somnade på ca 10sek :crash

[edit] det ska vara hoppsan inte hoppas [edit]
 
Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Lartes skrev:
Jag får väll bjussa på en jag med, det mest pinsamma med den här händelsen är att den utspelade sig för inte alltför länge sen :rolleyes: :

Jag satt på fest hos en polare och hade tagit med en tjej dit, tjejen ifråga ser duktigt bra ut och jag trodde väll att det aldrig skulle hända nått.
Men efter lite bira & sprit så började damen ifråga pilla lite på familjejuvelen och min kväll verkade förvandlas till en toppenkväll, så jag satte igång ordentligt på sponken.

Sponken resulterade i att jag blev duktigt på lyset och när jag & fröken åkte hem till mig för att "get down with buissnes" så, istället för att pilla in den där den ska vara, låg jag och försökte pilla in grejjen i lakanet samtidigt som tummen (eftersom den e så liten så kan jag inte hålla i den med hela handen & styra samtidigt :rolleyes: ) åker in i rumpan på henne.

Jag tror att jag ,på fullaste allvar, är inne i henne ända tills jag hör:
-Hoppas det där är lite fel sak på fel ställe va?

Hyffsat generad konstaterade jag fort att jag inte va i skick att fortsätta, utan vända mig om och somnade på ca 10sek :crash

Hoppas du tvättade tummen innan du satte dig på hojen dagen efter! Måste nog byta handtag annars! *s*
 

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
Borta
korvgubbe skrev:
Hoppas du tvättade tummen innan du satte dig på hojen dagen efter! Måste nog byta handtag annars! *s*

Du behöver inte vara orolig, detta hände efter att jag sålt moppen till dig... :rodnar
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
....efter lite lucköppning kom jag på att jag gjorde bort mig två gånger i lördags..
Ena gången har jag bara vaga minnen av att jag förolämade och sedan "förföljde" en toksöt tös.. Stackars henne..

Men det jag minns klarare var när jag var på ett dansgolv och börjar prata med en tjej som har möhippa. Hon ska gifta sig och efter lite grattis å sånt frågar jag varför de lät en kille följa med.
Hon kikar förvånat på mig.
- Ja, inte fan får väl killar följa med på möhippor!?
..hon fortsätter se förvånad ut...
- eller tog ni med honom som bodygard kläcker jag ur mig?
- vem då, vi har ingen kille med!
- va, men han där, den stora killen med skjortan
- det är en tjej! säger hon lagom irriterad!
..upptäcker då mitt misstag när jag ser att det gömmer sig bröst därunder skjortan... vet inte om "bodygard-tjejen" hörde något men hon såg surt på mig hela kvällen.
 
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top