Skämmiga grejer!

axelsson_vpg

Guest
Jag körde doggy på ett ex när hennes morsa helt plötsligt stod utanför fönstret och hängde tvätt. Hon hade balkong som gick utanför hela ena sidan av huset, vilket jag inte gillade efter det.
Samma tjejs morsa klev in i hennes rum när jag satt näck i sängen som stod precis framför dörren. Hon spelade dum och stängde inte dörren utan frågade om jag skulle stanna på käk. Ehhh, nej tack var det enda jag fick ur mig. Och en annan gång med samma människor inblandade så var det oväsen i duschen intet ont anades om att hennes mor hade kommit hem. Bara att springa med handduken runt midjan in i tjejens rum.
Men innerst inne så tror jag hon var lite sugen på mig, det var nog därför hon tog alla till vara på alla tillfällen.....
Som tur är så har jag skött mig hyffsat inför mina nya svärföräldrar :D

Men något så fruktansvärt roligt!! hahahaha
 

axelsson_vpg

Guest
Liknande
Skulle åka sjuktransport fr Göteborg t Malmö.
Fick besked av sköterskan att töma blåsan före avfärd då det rinner till lättare n man ligger.
Gjorde så.
Strax innan Hallandsåsen trycker det på duktigt,ber föraren att stanna så j kan släppa trycket.
Han kör in på en parkering,stannar brevid dom andra bilarna.
Sa till honom att köra längst bort på parkeringen då det var i stort sett fri insyn i droskan.
Det är nu rätt många bars tryck i urinblåsen så j ber honom skynda sig.
Undrar hur vi ska lösa detta då j halvligger i en bår bak på en jävla 745a.
De e lugnt sa han,ja drar ut båren halvvägs,rättar ut båren sen kan du lägga dig på sida å pissa sa han.
Va ska ja pissa i frågade jag.
Det enda han hade var nån jävla spypåse med nån plastring.
La mig tillrätta o lät de komma,skönt.
Helt plötsligt kommer nån tysk familj o stannar brevid.
Ungarna i bilen jamsar runt droskan.Typiskt.....
Är så jävla pissnödig så j skiter i vilket o fortsätter att pissa.
Känner att det blir varmt mot benet,tänker att det värmer genom pissepåsen.
Ohh no.
Hål i påsen.
Ungarna springer fortfarande runt mig där j halvligger ut genom droskan.
Är rätt kokt nu o skiter i vilket.
Ska ju inte fira jul med den tyska familjen så jag ber föraren om papper för att torka mig.
Inga extrakläder så färden går vidare mot Malmö.
Nerpissad o duktigt irrititerad.
Kommer fram.Sköterskan som tar emot mig är i min ålder o e en redi pingla.
De första jag får be om är att få en dusch o rena kläder o hjälp att klä på mig.
Blandade känslor kan j säga....

Jag gråter av lycka av era berättelser!!!
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Dan börjar inte bra:hihi

Var hos morsan....jag blev plöstligt jävligt skitnödig -fanns ingen chans att jag ens hade 30 sekunder kvar:4skrika

Hon stod i duschen och därmed fanns ingen wc.

Slet åt mig papperskorgen o värpte dit en smaskig doftande feting......samtidigt kom morsan ut:3freak


:rofl jo nu vare så att........
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Dan börjar inte bra:hihi

Var hos morsan....jag blev plöstligt jävligt skitnödig -fanns ingen chans att jag ens hade 30 sekunder kvar:4skrika

Hon stod i duschen och därmed fanns ingen wc.

Slet åt mig papperskorgen o värpte dit en smaskig doftande feting......samtidigt kom morsan ut:3freak


:rofl jo nu vare så att........

Hur fan tog du dig ur den situationen egentligen?:rofl

"Nämen du vet morsan, a man's got to do what a man's got to do..."?:hihi
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Dan börjar inte bra:hihi

Var hos morsan....jag blev plöstligt jävligt skitnödig -fanns ingen chans att jag ens hade 30 sekunder kvar:4skrika

Hon stod i duschen och därmed fanns ingen wc.

Slet åt mig papperskorgen o värpte dit en smaskig doftande feting......samtidigt kom morsan ut:3freak


:rofl jo nu vare så att........

Hahahaha! Jag hoppas hon berättar denna historia till alla nya fruntimmer du träffar "om du inte är upptagen/gift"
 

Attityd

Medlem
Gick med
30 Mar 2012
Ort
Söder om ekvatorn
Hoj
Honda CBR600RR -06
Skulle impa på kjoltyg med skotran en gång i ungdomen, laddade på rätt regält över en uppskottad snövall och lyckades glida av sitsen tappa skotern för att sedan liggandes på magen i lössnön se hur den plöjjer rakt igenom ett staket. Behöver jag säga att jag inte stannade och hälsa innan jag åkte vidare?

Gav sedan bort hjälmen till en, om händelsen ovetande vän.. :brynad
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag var och lirade lite boll med en polare vid ett lokalt sportfält ikväll.
Efter en stund lyckas polaren på något underbart sätt bli av med både planen och våra bollar till ett gäng finskor, och lovat att vi nog kan hämta dem (bollarna) senare. Sen kommer han på påväg därifrån att, vad fan ska _vi_ göra nu? Jag var hans skjuts också, så vi fick gå och gömma oss i min etta undrandes hur i helvete vi hamnat här sittandes i en soffa och vänta på att vi kan hämta våra grejjor innan jag kan köra hem honom till landsbygden. :va
Bara för att han inte kunde säga nej. Jag stod mest och gapade som en idiot och undra vad fasen händer?

Hade vart rätt skojj, om det nu inte varit så att jag var med, som det är så skäms jag mest.... :rodnar
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top