Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nitrogen skrev:Du kan använda vanlig hårfärg. Smörj in områdena runt håret med vaselin, så fastnar inte färgen på huden.

sEiKo skrev:Fungerar vanlig hårfärg även till att färga skägg/polisonger?
Vore också bra om den inte färgade huden så mycket.
Vad (om nåt) har ni använt?
Tillräckligt mkt för att kunna svara på frågan, uppenbarligenG-MAN skrev:Ehhh, och vad vet du om detta ämnet?![]()
![]()
Nitrogen skrev:Om frågan var riktad till mig, så nej, mörk kroppsbehåring är väl inte så värst läckert, om det inte sitter i ansiktet.
Ja, bättre det än ljusa fjun som påminner om moppemuscheOLDEN skrev:Så det är ok i ansiktet då.? Tur det.

Nitrogen skrev:Ja, bättre det än ljusa fjun som påminner om moppemusche![]()
G-MAN skrev:Ehhh, och vad vet du om detta ämnet?![]()
![]()

Kan ju vara så att jag har färgat håret, på HUVUDET. :kockotycon1 skrev:Ääh alla jäntor har väl mer eller mindre musche..![]()
Eller så har hon färgat någonting annat....![]()
Låter som något man gör när man hamnat i en 30-års-krisBiturbo skrev:Jag har färgat skäget rött en gång för att testa... Blev jävligt coolt!

Nitrogen skrev:Låter som något man gör när man hamnat i en 30-års-kris![]()
Vilken färg? Jag syftade på lite mer "vågade" färger, färgar man skägget blått eller så, så är det ganska illa.OLDEN skrev:vette fan. Jag färgade mitt när jag var runt 20.

Vad söt du eNitrogen skrev:Kan ju vara så att jag har färgat håret, på HUVUDET. :kocko

Nitrogen skrev:Vilken färg? Jag syftade på lite mer "vågade" färger, färgar man skägget blått eller så, så är det ganska illa.![]()

har färga killkompisarnas skägg och det är bäst att ha en färgpensel att pensla över skägget med...men som Nitrogen säger ha på ett dukrigt lager med vaselin eller nå likande fet hudkräm annars så kan det bli skoj med att få bort färgen från huden 
Ditt hänglås? Mina associationer blev helt plötsligt snuskigaOLDEN skrev:kanske skulle färga mitt hänglås lila. Eller kanske inte.![]()

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |