Sjukare människor finns nog inte..

Gustav1 skrev:
Fy fan. Ja vad ska man säga...:zpy

Jo...det ska jag tala om...

SKJUT DOM SATANS KUKJÄVLARNA I KUKEN SÅ ATT DET BLIR KÖTTSLAMS AV DOM... :machinegu

Edit: O kärringjävlarna kan få äta upp slamset.. samtidigt som dom får en avslagen flaskhals uppkörd i fittan...den ska självklart vridas om.
 
Last edited:
Madhonda skrev:
Jo...det ska jag tala om...

SKJUT DOM SATANS KUKJÄVLARNA I KUKEN SÅ ATT DET BLIR KÖTTSLAMS AV DOM... :machinegu

Edit: O kärringjävlarna kan få äta upp slamset.. samtidigt som dom får en avslagen flaskhals uppkörd i fittan...den ska självklart vridas om.

Förmodligen en av de första gångerna jag någonsin skrattat åt ett inlägg på sh.com. Jag beundrar din rättframhet, sådan agression går inte att ta miste på. Hade det inte varit för "...den ska självklart vridas om" så hade inlägget liknat 19.000 andra. Keep it up :tummenupp Vård och solidaritet är för dorks.
 
javisst ska sånnt här straffas,
men, tillfället skapar tjuven, till viss del..
frågan jag ställer mig är dock vad man ska göra med det samhälle som skapar detta tillfälle, arbetslösa med hjärnskador av alkoholmissbruk,,,,
dessa människor behöver ju vård, om inte nu kanske så mycket tidgare iaf.
 
Av alla inlägg att dömma verkar SH vara fullt av presumtiva mördare ,sadister, tortyrexperter...vart är världen på väg....konstigt att det finns mänsklighet kvar på jorden med allt detta hat....
 
tassen skrev:
Av alla inlägg att dömma verkar SH vara fullt av presumtiva mördare ,sadister, tortyrexperter...vart är världen på väg....konstigt att det finns mänsklighet kvar på jorden med allt detta hat....

Nää...men för all del...låt folk våldta små barn tills dom dör...det verkar klokt va...!! :rolleyes:
 
R2 skrev:
javisst ska sånnt här straffas,
men, tillfället skapar tjuven, till viss del..
frågan jag ställer mig är dock vad man ska göra med det samhälle som skapar detta tillfälle, arbetslösa med hjärnskador av alkoholmissbruk,,,,
dessa människor behöver ju vård, om inte nu kanske så mycket tidgare iaf.

Alltså, den här historien är så skum så den luktar uppdiktad om man ska vara ärlig (kanske är det en försvarsmekanism, att man så gärna VILL att den ska vara falsk).

Jag kan köpa att en person som gör så här är sjuk. Men att ca 10 personer gör det samtidigt, tillsammans med samma barn. Är det en slump då att 10 personer samlas och blir sjuka ihop? Jag kan inte tänka mig in i varför man gör så här, men jag betvivlar att det råkade sitta 10 personer på en bar som var fullständigt felknu**ade i hjärnan. Men i ärlighetens namn, jag förespråkar inte vård som påföljd öht och inte nu heller, jag bryr mig inte. En klassisk mob á la Mad Honda är vad jag förespråkar. :tummenupp Inte för att det är det bästa för samhälelt och blabla utan för att det vore det mest rättvisa.
 
R2 skrev:
javisst ska sånnt här straffas,
men, tillfället skapar tjuven, till viss del..
frågan jag ställer mig är dock vad man ska göra med det samhälle som skapar detta tillfälle, arbetslösa med hjärnskador av alkoholmissbruk,,,,
dessa människor behöver ju vård, om inte nu kanske så mycket tidgare iaf.


Det låter litegrann som att du skulle kunna tänka dig att försvara dessa människor?
 
Madhonda skrev:
Nää...men för all del...låt folk våldta små barn tills dom dör...det verkar klokt va...!! :rolleyes:

Mellantinget med att mura in dom svinen bli inmurade i en vägg kanske inte lockar så mycket ? Saltgruvor?

Nyteknik skrev nog den svåraste frågan : -"Frågan är hur man bibehåller den egna värdigheten i förhållande till människor som begår sådana handlingar."
 
Gustav1 skrev:
Det låter litegrann som att du skulle kunna tänka dig att försvara dessa människor?

Men han har ju rätt. Det borde vara vettigare att lägga energi på att liknande vidriga dåd inte uppstår än att bara straffa de som redan begått dem. Hade uppfinningsrikedomen bland SH medlemmar varit lika stor på den fronten så hade vi löst alla världsproblem idag.
 
Madhonda skrev:
Jo...det ska jag tala om...

SKJUT DOM SATANS KUKJÄVLARNA I KUKEN SÅ ATT DET BLIR KÖTTSLAMS AV DOM... :machinegu

Edit: O kärringjävlarna kan få äta upp slamset.. samtidigt som dom får en avslagen flaskhals uppkörd i fittan...den ska självklart vridas om.

Skillnaden mellan dig och människorna i artikeln är att du inte saknar spärrar att låta bli att handla på impulser, fantasier, destruktiva tankar.

Skulle man (du?) "skjuta dom i kukarna etc." vore man (du?) lika vidrig som de "dom satans etc."

Så som Chris skriver: vad har vi lärt oss?
 
Gustav1 skrev:
Det låter litegrann som att du skulle kunna tänka dig att försvara dessa människor?
självklart, men inte deras beteende och handlingar.
hade det vart fullt friska människor som gjort detta så hade gärna hållt i vapnet.
men jag tycker faktiskt detta är tragiskt är fler än en synvinkel.
 
Chris Ash skrev:
Det borde vara vettigare att lägga energi på att liknande vidriga dåd inte uppstår än att bara straffa de som redan begått dem.

Ja....om man lärde dessa människor att använda sina "spärrar" som skiljer dom onda från dom goda...så ju skulle ondskan försvinna.

Man får helt enkelt försöka "lära" dom som våldtar små barn att det inte är rätt... klappa dom lite på huvudet oxå... så att dom inte känner sig ledsna.

Så... enkelt va det!!

OBS!!! Detta skrivet med ironi...mitt "arga" inlägg va skrivet med frustration över den satans ondskan som härjar. Ber om ursäkt om någon kännt sig illa till mods av mitt ovårdade språk. :rolleyes:

Världen är som den är.... o det kommer inte att bli nåt bättre. Man får helt enkelt försöka hålla sig ur vägen för ondskan... så gott det nu går. :(
 
Madhonda skrev:
Ja....om man lärde dessa människor att använda sina "spärrar" som skiljer dom onda från dom goda...så ju skulle ondskan försvinna.

Man får helt enkelt försöka "lära" dom som våldtar små barn att det inte är rätt... klappa dom lite på huvudet oxå... så att dom inte känner sig ledsna.

Så... enkelt va det!!

OBS!!! Detta skrivet med ironi...mitt "arga" inlägg va skrivet med frustration över den satans ondskan som härjar. Ber om ursäkt om någon kännt sig illa till mods av mitt ovårdade språk. :rolleyes:

Världen är som den är.... o det kommer inte att bli nåt bättre. Man får helt enkelt försöka hålla sig ur vägen för ondskan... så gott det nu går. :(

Självklart ska de dömas i en domstol och därefter straffas. Hur man ska skapa ett samhälle med mindre våld och vridna personligheter är dock en svårare nöt att knäcka än att haspla ur sig diverse sjuka tortyrmetoder och sätt att ta livet av en människa. Så länge man utgår från att världen är som den är "bara för att", kommer den också att förbli sådan.
 
man kan ju tycka att sånt här borde lösa sig själv. Ifall man våldtagit en femåring till döds så bör man ju vilja skjuta sig efteråt? Kanske är de här vaderade cellerna som ställer till med problem
 
Madhonda skrev:
Nää...men för all del...låt folk våldta små barn tills dom dör...det verkar klokt va...!! :rolleyes:

Tror du missförstod mig lite där....
Jag försvarar inte handlingen på något sätt, visste inte att svenskar var så blodtörstiga bara...det brukar inte vara så när man är uta på helgerna eller när det drar ihop sig till allvar.... :7peta
 
Last edited:
Det bästa vore nog helt enkelt att spika upp dem på kors nånstans i Sahara vända mot solen och skära av ögonlocken på dem.
Och när de hängt där några timmar så kan man komma och skära upp magen på dem med en rostig kniv för att grilla deras inälvor tills de dör. :näsblod
 
Man borde stoppa in en hungrig råtta i anus på dem och korka igen hålet, och låta råttan äta sig ut. Sen ska de precis överleva och slängas in i en mörk håla och få mögligt bröd och vatten för resten av deras tid.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top