Domifuling
Ny medlem
Chris Ash skrev:Självklart! Är det meningen att jag ska skämmas nu eller?
Absolut inte, men som vanligt är du snabb att göra egna tolkningar. Undra vem det är som inte lärt sig något.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:Självklart! Är det meningen att jag ska skämmas nu eller?
Domifuling skrev:Absolut inte, men som vanligt är du snabb att göra egna tolkningar. Undra vem det är som inte lärt sig något.
Gustav1 skrev:Fy fan. Ja vad ska man säga...![]()

Madhonda skrev:Jo...det ska jag tala om...
SKJUT DOM SATANS KUKJÄVLARNA I KUKEN SÅ ATT DET BLIR KÖTTSLAMS AV DOM...
Edit: O kärringjävlarna kan få äta upp slamset.. samtidigt som dom får en avslagen flaskhals uppkörd i fittan...den ska självklart vridas om.
tassen skrev:Av alla inlägg att dömma verkar SH vara fullt av presumtiva mördare ,sadister, tortyrexperter...vart är världen på väg....konstigt att det finns mänsklighet kvar på jorden med allt detta hat....
R2 skrev:javisst ska sånnt här straffas,
men, tillfället skapar tjuven, till viss del..
frågan jag ställer mig är dock vad man ska göra med det samhälle som skapar detta tillfälle, arbetslösa med hjärnskador av alkoholmissbruk,,,,
dessa människor behöver ju vård, om inte nu kanske så mycket tidgare iaf.
R2 skrev:javisst ska sånnt här straffas,
men, tillfället skapar tjuven, till viss del..
frågan jag ställer mig är dock vad man ska göra med det samhälle som skapar detta tillfälle, arbetslösa med hjärnskador av alkoholmissbruk,,,,
dessa människor behöver ju vård, om inte nu kanske så mycket tidgare iaf.
Madhonda skrev:Nää...men för all del...låt folk våldta små barn tills dom dör...det verkar klokt va...!!![]()
Gustav1 skrev:Det låter litegrann som att du skulle kunna tänka dig att försvara dessa människor?
Madhonda skrev:Jo...det ska jag tala om...
SKJUT DOM SATANS KUKJÄVLARNA I KUKEN SÅ ATT DET BLIR KÖTTSLAMS AV DOM...
Edit: O kärringjävlarna kan få äta upp slamset.. samtidigt som dom får en avslagen flaskhals uppkörd i fittan...den ska självklart vridas om.

självklart, men inte deras beteende och handlingar.Gustav1 skrev:Det låter litegrann som att du skulle kunna tänka dig att försvara dessa människor?
Chris Ash skrev:Det borde vara vettigare att lägga energi på att liknande vidriga dåd inte uppstår än att bara straffa de som redan begått dem.
Madhonda skrev:Ja....om man lärde dessa människor att använda sina "spärrar" som skiljer dom onda från dom goda...så ju skulle ondskan försvinna.
Man får helt enkelt försöka "lära" dom som våldtar små barn att det inte är rätt... klappa dom lite på huvudet oxå... så att dom inte känner sig ledsna.
Så... enkelt va det!!
OBS!!! Detta skrivet med ironi...mitt "arga" inlägg va skrivet med frustration över den satans ondskan som härjar. Ber om ursäkt om någon kännt sig illa till mods av mitt ovårdade språk.![]()
Världen är som den är.... o det kommer inte att bli nåt bättre. Man får helt enkelt försöka hålla sig ur vägen för ondskan... så gott det nu går.![]()
Madhonda skrev:Nää...men för all del...låt folk våldta små barn tills dom dör...det verkar klokt va...!!![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |