Sjukare människor finns nog inte..

McB skrev:
Det är inte ofta jag skriver detta, men ett nackskott hade verkligen varit på sin plats. Omedelbar arkebusering, och kostnaden för kulan faktureras den avrättades familj.
Kan bara hålla med, de förtjänar inte att leva. :mad:

:mad: Jag blir så in i h'lvete förbannad. Känns som at man är på vippen att åka till Frankrike bara för att få möjligheten att komma så nära att man kan :kulspruta . I alla andra sammanhang förespråkar jag ickevåld och humanitet men när man ger sig på barn då försvinner allt sådant.

Jag finner inte ens ord för hur rasande man blir :finger :mad: :4skrika osv.

:zpy nä nu tapa jag lusten för att äta frukost hur kan man göra så :va blir så arg när man ger sig på barn som inte kan försvara sig själv :6surkart

Hmmm men sen kan man fundera på den andra om vad han har titta på som vill våldta en 76 åring :va
vad har människor gjort för att bli så i den tidiga åldern :va :(

Med sådana skulle man vara kreativ. Spänn upp svinen i en stränkbänk med ledade rep så man kan snurra dom på en bädd av grovsalt! sen är det bara att gå lös med ett par osthyvlar tills pulsen försvinner, o det ska ta MÅNGA timmar!! Det går alldrig att straffa sådana "människor" tillräckligt!!!!!!!!!!!!

Läste igår om ett gäng med elva åriga småungar som tog sej in i en lägenhet och försökte våldta en 76 årig invalid käring.. Normalt beteende? Nej...

Men det var ju i USA med :hihi

Idioter

Jag läste om dett i går i Aftonbladet och jag blev så förbannad att jag gick och tänkte på detta hela dagen....hur sjuka kan människor vara, göra så här med ett oskyldigt barn....grrrrrr :kulspruta :cdevil

Det är nu man funderar på om folk som påstår att "alla är lika värda" e riktigt störda. Idioterna i tidningen skulle aldrig ha fötts.

Domifuling skrev:
Det är nu man funderar på om folk som påstår att "alla är lika värda" e riktigt störda. Idioterna i tidningen skulle aldrig ha fötts.

I samma stund får man bekräftat att inte ett enda ord gick in från förra tråden, inte ett enda....

"Alla de åtalade är arbetslösa.", skrivet Aftonbladet. Hur är det relevant?

Angående innehållet i artikeln är det lätt att enas om att det är vidrigt. Frågan är hur man bibehåller den egna värdigheten i förhållande till människor som begår sådana handlingar.

Nyteknik skrev:
"Alla de åtalade är arbetslösa.", skrivet Aftonbladet. Hur är det relevant?

Ingen normal människa gör väl så? Normal = yresarbetande :hihi
Nej, men de menar väl att de var ett gäng alkisar med psykiska problem som egentligen kanske inte är så "onda" och att läsaren lugnt ska bläddra vidare och tänka "Ja, jag har minsann jobb jag"

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back