Sista turen för i år

Måste vi lägga upp en ljudfil/film för att ni ska höra/se RC30?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
Jaha, idag ska det gasas landsväg för sista gången, för året hoppas jag...
Men det ska ju göras med stil. Kompisen wol var vänlig nog att, för dagens ära, låna ut sin RC30 :Bugar :Bugar :Bugar

Men jag vet inte vart jag ska riktigt. Västerut kanske men vart...? :va
Så någon som vill se/höra en äkta RC30, att drömma om i vinter? Jag bor ju i Gislaved. Runt 20-25 mil ska jag åka innan :arsele fryser till is, och urinvägsinfektionen kommer som ett brev på posten.

Så... Var är ni?

Här på Gotland var det ca 18 garder igår och solsken :yoparty . Man får nog ställa in hojen i mitten på november då det börjar bli lite kallt.

flexbert skrev:
Vad är en RC30 :confused:
Det är hojarnas überhoj :4skrika Sex på 2 hjul! :tuttar Den snyggaste/bästa/bästlåtande motorcyklen som någonsin tillverkats :fyllisar (Enligt min åsikt) Den första riktiga racerhojen som kom med lyktor. Fireblades/rettor/gixxers/NinjooOOoor i all ära men det är inga "riktiga" tävlingshojar. Inte från fabrik. Homologiseringsmodellen som Honda gjorde för att kunna tävla i WSB, när det startades, med sin OOH så grymma V4. Flämt, flämt, flämt...

Sök på Google om Honda VFR750R även känd som RC30. Det dyker upp en hel del läsvärt. Synd att du bor så långt bort, annars hade jag presenterat dig för Den! :tummenupp

Det är förståeligt att en kille i din ålder inte vet vad det är för något

Bollox skrev:
Det är hojarnas überhoj :4skrika Sex på 2 hjul! :tuttar Den snyggaste/bästa/bästlåtande motorcyklen som någonsin tillverkats :fyllisar (Enligt min åsikt) Den första riktiga racerhojen som kom med lyktor. Fireblades/rettor/gixxers/NinjooOOoor i all ära men det är inga "riktiga" tävlingshojar. Inte från fabrik. Homologiseringsmodellen som Honda gjorde för att kunna tävla i WSB, när det startades, med sin OOH så grymma V4. Flämt, flämt, flämt...

Sök på Google om Honda VFR750R även känd som RC30. Det dyker upp en hel del läsvärt. Synd att du bor så långt bort, annars hade jag presenterat dig för Den! :tummenupp

Det är förståeligt att en kille i din ålder inte vet vad det är för något

Om ni hade sagt VFR750R på en gång så hade ju jag vetat vad det är!
V4 :drool Har aldrig hört en sån live :/

Neutral skrev:
Ja och HD är fortfarande värst :hihi

:fatta!

flexbert skrev:
Om ni hade sagt VFR750R på en gång så hade ju jag vetat vad det är!
V4 :drool Har aldrig hört en sån live :/
Bra kille :pannkyss Tänk om någon på SH skulle ta med sin videokamera o filma en snutt, och lägga upp den här... :banana :banana

Mäste åka snart, för klockan 6 börjar isbjörnarna kuta runt på vägarna. Åker antagligen till Halmstad via mindre vägar...

Bollox skrev:
Mäste åka snart, för klockan 6 börjar isbjörnarna kuta runt på vägarna. Åker antagligen till Halmstad via mindre vägar...

Ta det försiktigt! :hej

Här är det tjock dimma så man ser typ 10 meter framför sig :/

Här är det sol, dock blött på vägen än. Blir en tur idag. sen får jag se om det är sista helgen. Är så förbannat kallt.

I Växjö skiner solen från en klarblå himmel, bara så att du vet...

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026