Har ni skampålen inne på muggen?![]()
Bara när Pucken är där...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har ni skampålen inne på muggen?![]()
Mången drägg hafver fått smaka på skampålen...Har ni skampålen inne på muggen?![]()
Mången drägg hafver fått smaka på skampålen...
Bara när Pucken är där...
Hål som hål, ge pöbeln hvad dem icke tål...Vi andra avnjuter vackra kvinnor fägring.
Det heter Puckstång.
Ptviii.......obildade drägg.
Ja, se ungdomen...jag är rätt obildad, vad är det som planeras egentligen? för jag fatta nada av förasta inlägget(och inte så mycket av de andra inläggen heller för den delen).. och vem fan är gam(e)lot?![]()
jag är rätt obildad, vad är det som planeras egentligen? för jag fatta nada av förasta inlägget(och inte så mycket av de andra inläggen heller för den delen).. och vem fan är gam(e)lot?![]()
Ja, se ungdomen...
De invigda förstår!
Nya aspiranter från pöbeln får söka kunskap och använda en gnutta fantasi.
Beviljad audiens är inte alla förunnat.
//Page Yasha
Det där låter skumt. Jag tror att de äter unga pojkar. Om jag var du så skulle jag vara försiktig....
Underhållning. Vilka fina bilder jag fick i min lilla, simpla skalle. Jag ska nog ta och presentera lite aktivitetsförslag för Sir Gam(e)lot.
![]()
Ja, men du vet i äldre damers och herrars sällskap är ungdom kanske något annat än du är van vid?!?Förtäring av unga, det låter som en höjdaraktivitetVilken tur att man inte är ung
![]()
Ja, men du vet i äldre damers och herrars sällskap är ungdom kanske något annat än du är van vid?!?
För övrigt kan jag bara säga schas till knott. Fast det är Sir Gam(e)lot som styr.![]()
Sade jag det?!?Du menar alltså att jag borde börja bli rädd?![]()
Sade jag det?!?Pöbeln läser så konstigt, så man vet aldrig hur det slutar.
Sir Game(e)lot hälsar att tronen kommer att ställas upp i stora salen i Norra slumområdet. Så att ni kan kyssa hans fötter när ni framför era gåfvor.![]()
Föga är min förvåning erhuro den snoriga pöbeln tro sig vara lustiga![]()
Bedröfligt på min ära, i sanning bedröfligt!![]()
Dessa obildade knott skola icke beträda norra slummen på meningslösa barns dag, dyka de emot alla odds upp skola spöstraff medelst rotting samt stegling utöfvas.
Ahhh rådbråkningen skola äga rum snarast, den fattiga pöbeln får ta sitt straff!!!Ahhh... Den gamla hederliga schavotten på min ära... Men du glömmer rådbråkningen käre bror.![]()
Sir Game(e)lot hälsar att tronen kommer att ställas upp i stora salen i Norra slumområdet. Så att ni kan kyssa hans fötter när ni framför era gåfvor.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |