Sir Gam(e)lot håller hov i Norra Slumområdet

Last edited:
jag är rätt obildad, vad är det som planeras egentligen? för jag fatta nada av förasta inlägget(och inte så mycket av de andra inläggen heller för den delen).. och vem fan är gam(e)lot?:va

jag är rätt obildad, vad är det som planeras egentligen? för jag fatta nada av förasta inlägget(och inte så mycket av de andra inläggen heller för den delen).. och vem fan är gam(e)lot?:va
Ja, se ungdomen... :rolleyes:

De invigda förstår! :fakta
Nya aspiranter från pöbeln får söka kunskap och använda en gnutta fantasi. :mattias

Beviljad audiens är inte alla förunnat. :crash

//Page Yasha

Det där låter skumt. Jag tror att de äter unga pojkar. Om jag var du så skulle jag vara försiktig....

Ja, se ungdomen... :rolleyes:

De invigda förstår! :fakta
Nya aspiranter från pöbeln får söka kunskap och använda en gnutta fantasi. :mattias

Beviljad audiens är inte alla förunnat. :crash

//Page Yasha

låter som ni ska till 6:e tunnan och nörda er med lajvare och andra konstiga människor som hänger där:hihi

ok men vänta här..

Någon kommer upp till huvudstaden och ska "hålla hov" vilket betyder, om jag förstår rätt, ha något sorts event/fest och folk får gärna komma. Men var och när fattar jag inte alls.. någonstans i norrort fattar jag dock att det är. Har för mig man skulle pm:a om mer specifikt var, men när kvarstår fortfarande i det obesvarade frågorna..

Det där låter skumt. Jag tror att de äter unga pojkar. Om jag var du så skulle jag vara försiktig....
:rofl Underhållning. Vilka fina bilder jag fick i min lilla, simpla skalle. Jag ska nog ta och presentera lite aktivitetsförslag för Sir Gam(e)lot. :lol

:rofl Underhållning. Vilka fina bilder jag fick i min lilla, simpla skalle. Jag ska nog ta och presentera lite aktivitetsförslag för Sir Gam(e)lot. :lol

Förtäring av unga, det låter som en höjdaraktivitet:hihi:hihi Vilken tur att man inte är ung:D:D

Förtäring av unga, det låter som en höjdaraktivitet:hihi:hihi Vilken tur att man inte är ung:D:D
Ja, men du vet i äldre damers och herrars sällskap är ungdom kanske något annat än du är van vid?!? :brynad

För övrigt kan jag bara säga schas till knott. Fast det är Sir Gam(e)lot som styr. :yoparty

Ja, men du vet i äldre damers och herrars sällskap är ungdom kanske något annat än du är van vid?!? :brynad

För övrigt kan jag bara säga schas till knott. Fast det är Sir Gam(e)lot som styr. :yoparty

Du menar alltså att jag borde börja bli rädd?:D:skrämd:skrämd:skrämd

Du menar alltså att jag borde börja bli rädd?:D:skrämd:skrämd:skrämd
Sade jag det?!? :va Pöbeln läser så konstigt, så man vet aldrig hur det slutar. :tungan

Sir Game(e)lot hälsar att tronen kommer att ställas upp i stora salen i Norra slumområdet. Så att ni kan kyssa hans fötter när ni framför era gåfvor. :Bugar

Sade jag det?!? :va Pöbeln läser så konstigt, så man vet aldrig hur det slutar. :tungan

Sir Game(e)lot hälsar att tronen kommer att ställas upp i stora salen i Norra slumområdet. Så att ni kan kyssa hans fötter när ni framför era gåfvor. :Bugar

Gåvor av rökelse och myrra...:mattias

Föga är min förvåning erhuro den snoriga pöbeln tro sig vara lustiga :mad:

Bedröfligt på min ära, i sanning bedröfligt!:mattias

Dessa obildade knott skola icke beträda norra slummen på meningslösa barns dag, dyka de emot alla odds upp skola spöstraff medelst rotting samt stegling utöfvas.

Bifogat

• 180px-Prisoners_whipped.jpg
    180px-Prisoners_whipped.jpg
    15.5 KB · Visningar: 35
Dessa obildade knott skola icke beträda norra slummen på meningslösa barns dag, dyka de emot alla odds upp skola spöstraff medelst rotting samt stegling utöfvas.

Ahhh... Den gamla hederliga schavotten på min ära... Men du glömmer rådbråkningen käre bror.:mattias

Kommer att sända mina drönare som färdas med elektriska springare spända framför blåhvit långdroska med gåfvor i form utav Cortimyk samt Pevaryl för att hejda vidare utväxter på Sir Gamlos nerdesta kroppsavslut.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti