Singeltråden

Sådär.. Rastat Poopen en stund med en fika på Rosenhill!

Upptäckte även att man av vanligt folks fika kan bygga fika år Alleycat! Så fiffig jag är :mattias

ImageUploadedByTapatalk1429811707.465413.jpg

Sådär.. Rastat Poopen en stund med en fika på Rosenhill!

Upptäckte även att man av vanligt folks fika kan bygga fika år Alleycat! Så fiffig jag är :mattias

View attachment 418733

Schysst ändå att du ser mig som vanligt folk. :banana
Sen var det ju faktiskt jag som rastade dig. Det är du som behöver gå ner i vikt så att du kommer i stället med bröstplatta. Min knapp håller sig stängd nu så jag har redan tappat det jag behöver tappa. :hihi

schysst ändå att du ser mig som vanligt folk. :banana
sen var det ju faktiskt jag som rastade dig. Det är du som behöver gå ner i vikt så att du kommer i stället med bröstplatta. Min knapp håller sig stängd nu så jag har redan tappat det jag behöver tappa. :hihi

no..!

Och sen gå och köpa glass och läsk som du gör?
Vi får se hur länge du kan knäppa den där knappen.. :lol

Pepsi max är utan socker och dricks numera i väldigt små mängder till skillnad mot 1,5 liter om dagen förut. :crash
Nu blev det ett glas och jag dricker inte varje dag. Glassen var av modell yoghurt och jag fick i mig ca fyra skedar innan jag tröttnade. Det måste vara något som är trasigt i mig, fyra skedar vs ett paket Ben & Jerrys utan problem förut? Vad gick snett? :skrämd

Pepsi max är utan socker och dricks numera i väldigt små mängder till skillnad mot 1,5 liter om dagen förut. :crash
Nu blev det ett glas och jag dricker inte varje dag. Glassen var av modell yoghurt och jag fick i mig ca fyra skedar innan jag tröttnade. Det måste vara något som är trasigt i mig, fyra skedar vs ett paket Ben & Jerrys utan problem förut? Vad gick snett? :skrämd

Så nyttig du har blivit! :hej

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...