Singeltråden

Sådär.. Rastat Poopen en stund med en fika på Rosenhill!

Upptäckte även att man av vanligt folks fika kan bygga fika år Alleycat! Så fiffig jag är :mattias

ImageUploadedByTapatalk1429811707.465413.jpg

Sådär.. Rastat Poopen en stund med en fika på Rosenhill!

Upptäckte även att man av vanligt folks fika kan bygga fika år Alleycat! Så fiffig jag är :mattias

View attachment 418733

Schysst ändå att du ser mig som vanligt folk. :banana
Sen var det ju faktiskt jag som rastade dig. Det är du som behöver gå ner i vikt så att du kommer i stället med bröstplatta. Min knapp håller sig stängd nu så jag har redan tappat det jag behöver tappa. :hihi

schysst ändå att du ser mig som vanligt folk. :banana
sen var det ju faktiskt jag som rastade dig. Det är du som behöver gå ner i vikt så att du kommer i stället med bröstplatta. Min knapp håller sig stängd nu så jag har redan tappat det jag behöver tappa. :hihi

no..!

Och sen gå och köpa glass och läsk som du gör?
Vi får se hur länge du kan knäppa den där knappen.. :lol

Pepsi max är utan socker och dricks numera i väldigt små mängder till skillnad mot 1,5 liter om dagen förut. :crash
Nu blev det ett glas och jag dricker inte varje dag. Glassen var av modell yoghurt och jag fick i mig ca fyra skedar innan jag tröttnade. Det måste vara något som är trasigt i mig, fyra skedar vs ett paket Ben & Jerrys utan problem förut? Vad gick snett? :skrämd

Pepsi max är utan socker och dricks numera i väldigt små mängder till skillnad mot 1,5 liter om dagen förut. :crash
Nu blev det ett glas och jag dricker inte varje dag. Glassen var av modell yoghurt och jag fick i mig ca fyra skedar innan jag tröttnade. Det måste vara något som är trasigt i mig, fyra skedar vs ett paket Ben & Jerrys utan problem förut? Vad gick snett? :skrämd

Så nyttig du har blivit! :hej

Back