Singeltråden

Apropos Taxinge. Tänk att äta en äcklig monsterfrukost, på brittiskt vis. Sedan skynda iväg till Taxinge och äta tills man spyr för att sedan tjäka middag i Gnesta.
Hur blev Frosseri en dödssynd egentligen? :va

Fy fan jag mår illa. Ligger och kikar på trolljägarna på datorn. Det är en gubbe/kille som stalkar en tjej och ringer till hennes familj och säger att hon dött i en bilkrasch. Det är fan helt sjukt. Familjen skriker och gråter av ångest. Hur fan kan man göra så.

Apropos Taxinge. Tänk att äta en äcklig monsterfrukost, på brittiskt vis. Sedan skynda iväg till Taxinge och äta tills man spyr för att sedan tjäka middag i Gnesta.
Hur blev Frosseri en dödssynd egentligen? :va

Appropå Taxinge 2... Det slog mig precis att jag har en filmsnutt från när vi var där förra sommaren.
Poopen och hennes skakande huvud figurerar där.. Det kanske vore nåt för tråden en dag... :lol

Fy fan jag mår illa. Ligger och kikar på trolljägarna på datorn. Det är en gubbe/kille som stalkar en tjej och ringer till hennes familj och säger att hon dött i en bilkrasch. Det är fan helt sjukt. Familjen skriker och gråter av ångest. Hur fan kan man göra så.

For shits and giggles!
ImageUploadedByTapatalk1429737540.986739.jpg

Ah, det är sånna lirare som får alla brudarna? :3freak

Varför man gör så? Ptja, man är väl dum i huvet helt enkelt? :dummer

Måste faktiskt erkänna att det är lite imponerande att hästar förstår trafiksignalerna.

Den stod still och väntade på grönt ljus innan den hästade vidare! :mattias

ImageUploadedByTapatalk1429789086.851595.jpg

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma