Singeltråden

Jag har hört att blommar kan vara ett sätt att komma åt snippan, så det kan väl vara positivt med dem. :) Det kanske är något för dig att tänka på när du dejtar.
Nah, tror inte jag ska tänka på så mycket när jag dejtar, jag är oförbättringsbar.:näsblod

Jag har precis upptäckt att det finns en första olästa-knapp här. Jag är visst lite långsam trots allt...

Alltså,, när jag har sagt "Tjena blixten!" till dig , så har jag alltså inte menat att du var snabb.. är väl bäst att förtydliga det med tanke på din nyupptäckta långsamhet :mattias

låter kul:) jag är redan ute och kör
Du får bestämma tid och mötesplats
Kollar in här eller så messar du:)

Jag kan messa så slipper du bevaka tråden. Vi kan väl träffas vid Donken så får vi ser vart det bär av? Jag gissar runt 13-snåret, men jag hör av mig! OK? :)

Jag gör så att blommorna blommar, jag gör hela kohagen grön.
Jag gissar att du är ute o gödslar. Med i friluftsbajsarna månne? :hihi

Jag har hört att blommar kan vara ett sätt att komma åt snippan, så det kan väl vara positivt med dem. :) Det kanske är något för dig att tänka på när du dejtar.

Inte om man kommer med en blomk(r)uka. :smasha

Jag har precis upptäckt att det finns en första olästa-knapp här. Jag är visst lite långsam trots allt...
En första? Var finns den andra? :va

Det här kanske bara är applicerbart på min ödmjuka person men som varandes med god insikt i florans värld (jag är utbildad på Svea rikes främsta lärosäte för hortikultur) så dristar jag mig ändå att svara på detta.
Att med blommor komma dragandes fungerar utmärkt. På de tilltänkta svärmödrarna :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman