PippiT
Professionell mobbare
Nu är väl inte ett långt tele det bästa för att fota blommor, men Blöjan har tydligen beställt vitsippor om jag förstod saken rätt?
View attachment 403823
VITSNIPPOR sa jag ju. Att du aldrig lär dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu är väl inte ett långt tele det bästa för att fota blommor, men Blöjan har tydligen beställt vitsippor om jag förstod saken rätt?
View attachment 403823
Nu är väl inte ett långt tele det bästa för att fota blommor, men Blöjan har tydligen beställt vitsippor om jag förstod saken rätt?
View attachment 403823

Nu är väl inte ett långt tele det bästa för att fota blommor, men Blöjan har tydligen beställt vitsippor om jag förstod saken rätt?
View attachment 403823
Vitsnippor e fina.

VITSNIPPOR sa jag ju. Att du aldrig lär dig.
Snippa kan väl va najs, men blommor vettefan.![]()
Nah, tror inte jag ska tänka på så mycket när jag dejtar, jag är oförbättringsbar.Jag har hört att blommar kan vara ett sätt att komma åt snippan, så det kan väl vara positivt med dem.Det kanske är något för dig att tänka på när du dejtar.

Jag har precis upptäckt att det finns en första olästa-knapp här. Jag är visst lite långsam trots allt...
Jag har precis upptäckt att det finns en första olästa-knapp här. Jag är visst lite långsam trots allt...

Låter trevligt, hör av dej om du ska ut och tjöra![]()
Alltså,, när jag har sagt "Tjena blixten!" till dig , så har jag alltså inte menat att du var snabb.. är väl bäst att förtydliga det med tanke på din nyupptäckta långsamhet![]()
Jag är sugen på en utflykt, men man kan ju köra till Uppsala på bakvägar eller till Skokloster också. I eftermiddag isf. Har du några idéer?![]()
låter kuljag är redan ute och kör
Du får bestämma tid och mötesplats
Kollar in här eller så messar du![]()
Jag gissar att du är ute o gödslar. Med i friluftsbajsarna månne?Jag gör så att blommorna blommar, jag gör hela kohagen grön.

Jag har hört att blommar kan vara ett sätt att komma åt snippan, så det kan väl vara positivt med dem.Det kanske är något för dig att tänka på när du dejtar.

En första? Var finns den andra?Jag har precis upptäckt att det finns en första olästa-knapp här. Jag är visst lite långsam trots allt...

En första? Var finns den andra?![]()
Jag har hört att blommar kan vara ett sätt att komma åt snippan, så det kan väl vara positivt med dem.Det kanske är något för dig att tänka på när du dejtar.


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |