Singeltråden

Jag ringde och frågade hur jag skulle ta mig ut för löpningen o fick svaret; -Det ska du inte. Du ska städa innan jag kommer hem. :D Nu vet jag att jag är speciell. Jag slapp källaren. ;)

Jag ringde och frågade hur jag skulle ta mig ut för löpningen o fick svaret; -Det ska du inte. Du ska städa innan jag kommer hem. :D Nu vet jag att jag är speciell. Jag slapp källaren. ;)

Jag har faktiskt låst in mitt lamm :crash. Att han blir inlåst är en sak. Men det är en annan sak när han ska ta ut min stackars hund :crash

Behöver bättre däck om jag ska tackla sånt här underlag, tror jag.
1921940_762095023819982_771090069_n.jpg
(Notera att ingetdera stöd är utfällt.)

Vi behöver inte kurser, vi tjejer är födda till att veta hur man gör. Det ligger i generna. ;)
Det är Ricken & Lobert som haft kurser med A_NN_A för att förfina konstarten. Norrlänningarna är grundarna härinne.

Med Byrdya är det extra lätt. Bara lägga en kanelbulle i vilken håla som helst så springer hon in dit.
Sen är det bara att låsa dörren :D

Han bor på femte våningen, fritzlräsern. Inte jättesmart flyktväg. Har inte stalkerhinken varit där ngn gång?

Ah ok,, Iofs, Plåthinken kan ju hoppa från 5 våningar, landa på plåtbenen och promenera vidare, det enda som tar skada är asfalten nedanför.. är väl därför hon såg det som ett alternativ. :mattias

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna