Singeltråden

Jag ringde och frågade hur jag skulle ta mig ut för löpningen o fick svaret; -Det ska du inte. Du ska städa innan jag kommer hem. :D Nu vet jag att jag är speciell. Jag slapp källaren. ;)

Jag ringde och frågade hur jag skulle ta mig ut för löpningen o fick svaret; -Det ska du inte. Du ska städa innan jag kommer hem. :D Nu vet jag att jag är speciell. Jag slapp källaren. ;)

Jag har faktiskt låst in mitt lamm :crash. Att han blir inlåst är en sak. Men det är en annan sak när han ska ta ut min stackars hund :crash

Behöver bättre däck om jag ska tackla sånt här underlag, tror jag.
1921940_762095023819982_771090069_n.jpg
(Notera att ingetdera stöd är utfällt.)

Vi behöver inte kurser, vi tjejer är födda till att veta hur man gör. Det ligger i generna. ;)
Det är Ricken & Lobert som haft kurser med A_NN_A för att förfina konstarten. Norrlänningarna är grundarna härinne.

Med Byrdya är det extra lätt. Bara lägga en kanelbulle i vilken håla som helst så springer hon in dit.
Sen är det bara att låsa dörren :D

Han bor på femte våningen, fritzlräsern. Inte jättesmart flyktväg. Har inte stalkerhinken varit där ngn gång?

Ah ok,, Iofs, Plåthinken kan ju hoppa från 5 våningar, landa på plåtbenen och promenera vidare, det enda som tar skada är asfalten nedanför.. är väl därför hon såg det som ett alternativ. :mattias

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back