Singeltråden

Jag tror att jag måste börja träna mer eller något sådant så att jag får upp min testosteronhalt i blodet.

Jag har ägnat en hel del tid åt att sitta och fundera på vilken färg jag ska köpa på TV-bänken till nya lägenheten så att den matchar färgen på mina högtalare. Det kan inte vara nyttigt att sitta och fundera på sådant, vad ska jag göra åt det? Finns det terapi som hjälper mot det? :D

Nej det låter normalt.
Jag hade en period med mycket träning ett tag när jag bodde hos mor. Det sorgliga i det var inte bara att jag som vuxen bodde med mor utan även att rummet luktade tonårskillrum. Bedömt p.g.a. ökad testosteronproduktion. Sen blev jag flintis. Balansera är bra gissar jag:crash

Fasen också. Då gäller det alltså att hitta på något riktigt manligt för att kompensera, hmmm, får nog fundera lite på vad jag ska göra för något manligt. Jag kanske kan parkera hojen i vardagsrummet, jag får ju ganska gått om plats efter 1 mars.

Fasen också. Då gäller det alltså att hitta på något riktigt manligt för att kompensera, hmmm, får nog fundera lite på vad jag ska göra för något manligt. Jag kanske kan parkera hojen i vardagsrummet, jag får ju ganska gått om plats efter 1 mars.

För att du vill vara som jag? En riktig man? :rofl

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back