Singeltråden

Själv ligger jag däckad med en låsning i ryggen vilket ledde till migrän. En tjejkompis tyckte synd om mig och kom hit med frukost och värktabletter. Skönt att ha nån att prata med en stund. Nu ska jag sova en stund så kanske tabletterna får chans att verka lite.

Strålande solsken och 5 plusgrader. Lätt att välja aktivitet, måste jag säga. Tjingeling. :squid

Själv ligger jag däckad med en låsning i ryggen vilket ledde till migrän. En tjejkompis tyckte synd om mig och kom hit med frukost och värktabletter. Skönt att ha nån att prata med en stund. Nu ska jag sova en stund så kanske tabletterna får chans att verka lite.

Ont i ryggen.. Låter som att du inte sover i en lämplig ställning..

Återigen kan vi lära oss av världens bästa djur, koalan! :mattias

Sova som en kung!

ImageUploadedByTapatalk1392648817.273070.jpg

Ont i ryggen.. Låter som att du inte sover i en lämplig ställning..

Återigen kan vi lära oss av världens bästa djur, koalan! :mattias

Sova som en kung!

View attachment 399689

Jag fastnar i ryggläge i sömnen ibland och du blire nåt fel. :( Ligger fortfarande på soffan o har så ont så jag hamnar på en åtta på smärtskalan. Får testa att sova sådär istället.

Jaa, läste nånstans att det där med kolesterol när man äter mycket ägg hade motbevisats nu, har jag för mig. Kan det stämma?

Bullshit, ägg är ju som kött. Bra skit :yoparty
Det som är dåligt kan jag tänka mig är frityrolja etc, sån mat är ju inte naturlig liksom. Jag försöker äta mat med så bra råvaror som möjligt och ägg är ju inte konstgjort på nåt vis (jämför med kycklingfiléer som sprutats med lake).

Vilken dag äter du bara 2?

Det händer ibland, och då blir det olika för det beror på hur lat jag är inför att laga mat :crash

Shit, Renkött har gått och kärat ner sig. Fredagsdejten varade till i morse. :rodnar

Grattis :tummenupp

Vem är offret då? :brynad

Bullshit, ägg är ju som kött. Bra skit :yoparty
Det som är dåligt kan jag tänka mig är frityrolja etc, sån mat är ju inte naturlig liksom. Jag försöker äta mat med så bra råvaror som möjligt och ägg är ju inte konstgjort på nåt vis (jämför med kycklingfiléer som sprutats med lake).

Det var ju det jag sade. Det tjatades länge om att man inte skulle äta för mycket ägg, för man fick högt kolesterol, men jag har nåt minne av att jag läste nånstans att dom upptäckte att det inte stämde, så nu är det bara att trycka ner dom. :)

Edit: http://www.matvett.se/myten-om-kolesterol-och-agg/

Last edited:
Grattis :tummenupp

Vem är offret då? :brynad

Jag tror det är jag som är offret här :o. En 2år äldre tjej som letat upp sitt byte och sen fällt det skoningslöst! Vi har samma inställning i allt vi pratat om och jäklar vad i har pratat mycket. Och vi komplimenterar varandra bra. Det hela känns bara helt magiskt. :kär

Bild får hon själv svara på om hon vill ha upp, men jag har ju inte ens själv publicerat en bild där man ser mitt ansikte så det känns väll lite tveksamt :p.

Sen kan jag säga att första dejten gick sådär, jag tyckte hon var intensiv och hon tyckte jag var för tillbakadragen. Men vi träffades igen och då fann vi varandra :).

Last edited:
Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...