Singeltråden

Jag tror att jag måste börja träna mer eller något sådant så att jag får upp min testosteronhalt i blodet.

Jag har ägnat en hel del tid åt att sitta och fundera på vilken färg jag ska köpa på TV-bänken till nya lägenheten så att den matchar färgen på mina högtalare. Det kan inte vara nyttigt att sitta och fundera på sådant, vad ska jag göra åt det? Finns det terapi som hjälper mot det? :D

Nej det låter normalt.
Jag hade en period med mycket träning ett tag när jag bodde hos mor. Det sorgliga i det var inte bara att jag som vuxen bodde med mor utan även att rummet luktade tonårskillrum. Bedömt p.g.a. ökad testosteronproduktion. Sen blev jag flintis. Balansera är bra gissar jag:crash

Fasen också. Då gäller det alltså att hitta på något riktigt manligt för att kompensera, hmmm, får nog fundera lite på vad jag ska göra för något manligt. Jag kanske kan parkera hojen i vardagsrummet, jag får ju ganska gått om plats efter 1 mars.

Fasen också. Då gäller det alltså att hitta på något riktigt manligt för att kompensera, hmmm, får nog fundera lite på vad jag ska göra för något manligt. Jag kanske kan parkera hojen i vardagsrummet, jag får ju ganska gått om plats efter 1 mars.

För att du vill vara som jag? En riktig man? :rofl

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...