En sån skulle man ha.![]()
Eller hur, vi borde ha en varsin och springa runt och vara adorable tillsammans!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En sån skulle man ha.![]()

Alla av plåthinkens inlägg blev jobbiga å läsa...

Va gör alla ikväll då?ja va uppspelt över att börja ett nytt kapitel av livet imorgon tills ja kom på att de va på tisdag
![]()

Vad händer på tisdag då?
Med texten under ditt namn undrar jag på om du är Kärringens lammkött?
Eller var det Plåthinken som hade ett lammkött?![]()

Skämtar du? Jag blev överlycklig när hon kom tillbaka och man fick se hennes mästerverk igen! (Och då tänker jag inte bara på röven)
Va gör alla ikväll då?ja va uppspelt över att börja ett nytt kapitel av livet imorgon tills ja kom på att de va på tisdag
![]()
Vad händer på tisdag då?
Med texten under ditt namn undrar jag på om du är Kärringens lammkött?
Eller var det Plåthinken som hade ett lammkött?![]()
Det är jag som har lammkött![]()

det är min första ensamma kväll sedan julafton. Jag har blandade känslor inför det.

Ni är så många tjejer här på SH att man ju inte kan hålla ordning på er.![]()
Känner igen de där, åkte bräda över nyår, nästan så man skulle haft tolvstegs avvänjningsprogram efter att ha levt fem pers i en lägenhet stor som en finlandsfärjehytt i en vecka![]()
Ohhh stackars dig
![]()
Något sådant hade ju varit perfekt. Jag har tyvärr åkt på niten att tycka om att vara i mitt lammkötts sällskap lite mer än att vara själv.![]()
Men som tur är tycker jag att det är rätt bra att få sakna honom lite mer än vanligt.
Bor ni ihop?
Något sådant hade ju varit perfekt. Jag har tyvärr åkt på niten att tycka om att vara i mitt lammkötts sällskap lite mer än att vara själv.![]()
Men som tur är tycker jag att det är rätt bra att få sakna honom lite mer än vanligt.
Hörrö, hinkskrälle, man får ju epilepsi av den därInte än. Vi vill men det går inte för sig av olika anledningar.
Hörrö, hinkskrälle, man får ju epilepsi av den där![]()
Hörrö, hinkskrälle, man får ju epilepsi av den där![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |