Slowroller
Skrämmer små barn
Ja det är klart, med de armarna lär han ha smiskat henne platt om röven rätt snart...
Sluta snuska!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är klart, med de armarna lär han ha smiskat henne platt om röven rätt snart...

Sluta snuska!!![]()

Jag snuskar... jag sitter inte här o är snäll o rar!![]()
Jaaa??![]()

Bara för att du sitter i Danmark o tror dig vara säker....![]()

Två virveltrummor och en cymbal trillar utför ett stup.
Ba-dom tish!
Har du varit på PippiTs piller igen? ?Har du varit på PippiTs piller igen?
![]()
Jag tror hon har vecko-utdelning om man läser den här tråden ibland![]()

Jag tror hon har vecko-utdelning om man läser den här tråden ibland![]()
Klart hon har. Det känns liksom bättre för alla att kunna skylla sitt knäppa beteende på piller.![]()

är min vanliga nattmedicin, två immundämpande och en syradämpande.
är två Atarax, milt lugnande antihistamin som inte är alls beroendeframkallande och dessutom går över rätt fort.
är två Primperqn för qtt stävja eventuellt uppkommande illamående (försäkring för en lugn natt)
är en vanlig alvedon, avsväller bihålor och slemhinnor, minskar kroppstempen, minskar dova men sömnstörande smärtor i kroppen, som man får när man kroppsarbetar lite.
är en narkotikaklassad sömntablett av spark-i-huvet-typ, samma sort som Pippi har.Mitt läkemedelsintag ikväll ser ut ungefär såhär:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fördelningen ligger som följer:
![]()
![]()
är min vanliga nattmedicin, två immundämpande och en syradämpande.
![]()
är två Atarax, milt lugnande antihistamin som inte är alls beroendeframkallande och dessutom går över rätt fort.
![]()
är två Primperqn för qtt stävja eventuellt uppkommande illamående (försäkring för en lugn natt)
är en vanlig alvedon, avsväller bihålor och slemhinnor, minskar kroppstempen, minskar dova men sömnstörande smärtor i kroppen, som man får när man kroppsarbetar lite.
Den sistaär en narkotikaklassad sömntablett av spark-i-huvet-typ, samma sort som Pippi har.
Den sistnämnda börjar slå på som fan här nu, så sista orden:
Denna cocktail, utöver ordinarie nattmedicin, är för att jag är nervös och orolig för att jag ska åka upp till Karlstad imorgon igen och reda mig själv igen. Det är bekvämt att bo hemma, det är det inte att bo själv. Med min oro och nervositet brukar det också komma illamående. Så nu borde jag få en ordentlig sömn inför resan upp imorgon.
Så gonatt från sista kvällen och sista sömnen i sängen i Skåne.![]()

Det är alltså därför jag har svårt att hänga med ibland? Jag är bara knäpp och inte pillerknäpp?![]()
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA