Singeltråden

Seriöst, jag undrar hur fan jag kom in på denna tråd denna gång. Tror ni har "snabblänkar" när man klickar på andra trådar.

Jaja, nyss hemkommen från jobb och fortfarande singel. Kanske därför man hamnade här igen :glömdet


Alla av plåthinkens inlägg blev jobbiga å läsa...
 
Va gör alla ikväll då? :) ja va uppspelt över att börja ett nytt kapitel av livet imorgon tills ja kom på att de va på tisdag :tungan
 
Va gör alla ikväll då? :) ja va uppspelt över att börja ett nytt kapitel av livet imorgon tills ja kom på att de va på tisdag :tungan

Vad händer på tisdag då?
Med texten under ditt namn undrar jag på om du är Kärringens lammkött? :p
Eller var det Plåthinken som hade ett lammkött? :va
 
Skämtar du? Jag blev överlycklig när hon kom tillbaka och man fick se hennes mästerverk igen! (Och då tänker jag inte bara på röven)

Tack :kär

Va gör alla ikväll då? :) ja va uppspelt över att börja ett nytt kapitel av livet imorgon tills ja kom på att de va på tisdag :tungan

Hunden har bjudit på en underhållning (film ligger uppe på fb numera) och det är min första ensamma kväll sedan julafton. Jag har blandade känslor inför det.
 
Vad händer på tisdag då?
Med texten under ditt namn undrar jag på om du är Kärringens lammkött? :p
Eller var det Plåthinken som hade ett lammkött? :va

Börjar som scenriggare och med lite flytt så blir de jobba på turnéer och festivaler. Liiiiite roligare än ela på storbyggen och i hyreshuskällare.

Hehe plåt hinken e de väll som har lammkött? Ne de va ett skämt från money om att jag va yngst när folk gick ut innan nitrocircus
 
det är min första ensamma kväll sedan julafton. Jag har blandade känslor inför det.

Känner igen de där, åkte bräda över nyår, nästan så man skulle haft tolvstegs avvänjningsprogram efter att ha levt fem pers i en lägenhet stor som en finlandsfärjehytt i en vecka :hihi
 
Ni är så många tjejer här på SH att man ju inte kan hålla ordning på er. :7peta

Ohhh stackars dig

spiderman_crying.gif
 
Känner igen de där, åkte bräda över nyår, nästan så man skulle haft tolvstegs avvänjningsprogram efter att ha levt fem pers i en lägenhet stor som en finlandsfärjehytt i en vecka :hihi

Något sådant hade ju varit perfekt. Jag har tyvärr åkt på niten att tycka om att vara i mitt lammkötts sällskap lite mer än att vara själv. :glömdet
Men som tur är tycker jag att det är rätt bra att få sakna honom lite mer än vanligt.
 
Något sådant hade ju varit perfekt. Jag har tyvärr åkt på niten att tycka om att vara i mitt lammkötts sällskap lite mer än att vara själv. :glömdet
Men som tur är tycker jag att det är rätt bra att få sakna honom lite mer än vanligt.

De e väl än jävla tur de! Förhållanden med personer man hellre är utan håller sällan länge hehe

Själv har jag blivit påmind hur mycket mer jag gillar närhet och att ha nån att sova med än one nightstands men varken jag eller hon som påminde mig vill satsa på den andra som mer än vänner eller? Smått förvirrat...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top